Raar probleem in firefox

• Onderwerp starter Onderwerp starter wdka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wdka

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2008
ik heb een vreemd probleem met firefox maar niet met internet exploder maar ik wist niet waar ik het moest plaatsen

op sommige site's krijg ik heel dik gedrukte letters die gewoon onleesbaar zijn bijv op youtube,google en ook deze site

Kijk maar op de screen
http://www.imgdumper.nl/uploads/4794f2001844a/vaag.JPG

wie weet er een oplossing alvast bedankt :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien dit:

ga in ff naar Beeld>Tekengroote en experimenteer met het verkleinen en vergroten!

daar dacht ik ook aan maar dat helpt niet :(
ik vind het maar vreemd want gisteren ofzo was het goed en gisteravond en nu is het ineens vaag enz
ik kan niet eens normaal meer bijv in google zoeken want het is gewoon onleesbaar

Extra > Opties > Inhoud > Standaardlettertype

Staat die op Times New Roman? (Daar staat hij bij mij tenminste op...)

hij staat op times new roman 16 pt heb ook al omloog proberen te doen maar helpt ook niks

iemand nog een andere oplossing :shocked:

Toevallig laatst lettertypes toegevoegd/verwijderd?

jup

Had er 5000 bij gedaan maar op 1 of andere manier werd mun word en photoshop der een beetje traag van xD dus kan best wezen dat ik wat verwijderd enz heb maar dat had ik vorige week al gedaan ofsow dus kan eigenlijk niet dat ik het zo laat pas merk toch ?

update:

Heb het al gevonden bij Extra > Opties > Inhoud > Standaardlettertype > geavanceerd
heb even scheefloos gedaan en alles ingesteld op times new roman behalve 1 op tomaha

Bedankt voor de Hulp :D

Laatst bewerkt:
Geen idee hoelang dat duurt, ik weet wel dat ik het zelf ook heb gehad.

Volgens mij heb ik toen alle fonts verwijderd en alleen de standaard fonts teruggeplaatst.

@ WDKA:
Ik heb het voorbeeld plaatje gewijzigd in een aanklikbare link.
Je plaatje was veel te groot voor je topic.
Vernaggeld de forum-layout.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan