Raar probleem met het spelen van games

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dvveen

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2010
Goedenavond mensen.

Ik heb al gekeken bij de vorige post over een 'haperende pc' maar mijn probleem is anders.
Ik heb geen last van fps problemen. Maar als ik bijvoorbeeld mafia 2, dragonage origins of andere games ga spelen begint de game als het ware te 'hikken'. Dit is echt enorm vervelend. De fps blijft gewoon staan op 60 maar de game blijft hikken. Mijn specs zet ik onderaan de post, ik hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken over het probleem.

Processor: Intel core 2 duo E8600 3.0 Ghz.
RAM: 4GB DDR2.
HDD: 500 GB seagate 7600 rpm.
Grafische kaart: EVGA geforce GTX 260.
PSU: 700 Watt asus coolermaster pro.
Mobo: EVGA 780i sli.

Ik vind het moeilijk uit te leggen. Maar je ziet het beeld stotteren. Het beeld blijft iedere keer een fractie van een seconde hangen en gaat dan weer verder. Alle drivers zijn goed geïnstalleerd, ik heb het ook getest met een ander scherm. Wat me wel opviel bij het gebruiken van rivatuner is dat wanneer ik de fan handmatig bedien van mijn videokaart, de fan synchroon met het stotteren harder en zachter gaat. Met rivatuner uit is het probleem nog steeds hetzelfde.

Ik heb de problemen nooit eerder gehad, dus ja, mijn grafische kaart is goed geïnstalleerd.

zou het niet weten :s probeer eens te raad te vragen aan evga zelf

Dat zal ik maar eens doen inderdaad. In ieder geval bedankt voor de moeite.

Lag bedoel je ?

ik ken die games niet maar zijn het games waar je op internet moet het kan ook aan je internet verbinding leggen als ik het goed heb..

ik heb geen ict opleiding dus zeik me aub niet af :P

-Rene

Lag bedoel je ?

ik ken die games niet maar zijn het games waar je op internet moet het kan ook aan je internet verbinding leggen als ik het goed heb..

ik heb geen ict opleiding dus zeik me aub niet af :P

-Rene

Lagg zou inderdaad een reden kunnen zijn.
Maar zn pc specs zouden het makelijk moeten kunnen draaien...

Mischien eens kijken hoeveel programma's er op de achtergrond draaier terwijl je aan het spelen bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan