Raar probleem! Sony Cybershot DSC-W90

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bboyyy

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Ik heb een DSC-W90 en alles deed het helemaal goed tot op 1 januari.
Ik heb op het internet gezocht naar dit kleine probleempje maar ik vond niets.
Als ik de camera aanzet en een foto/filmpje wil maken is mijn beeld hélemaal zwart.

Echter; als ik op 'Menu' druk heb ik wel beeld. Dus dan kan ik zien waar mijn lens op richt en dan kan ik ook het menubalkje links zien. Ook als ik op 'Home' druk krijg ik het menu voor me.
Ik kan mijn foto's en filmpjes ook gewoon bekijken door op het pijltje (zo'n 'Play' pijltje dat je ook op cd-spelers e.d. hebt) te drukken.

Maar ik weet gewoon niet waarom mijn beeld helemaal zwart is als ik niet in menu's enzo zit maar gewoon een foto/filmpje wil maken.

Weet iemand wat ik hier fout doe?

Bij sommige camera's heb je een knopje om het beeldscherm tijdens het maken van een foto uit te schakelen. De functie hiervan is dat het display dan uit gaat wanneer u een foto door de zoeker wilt maken.

Zelf heb ik deze camera niet en weet dus ook niet of deze camera zo functie heeft. Misschien kan je dat even terug lezen in de gebruiksaanwijzing.

Sony

Ik heb hier een DSC-S600 met het zelfde probleem.
Wat was bij U de oplossing ?
Vr. Gr. Snipper

Haha, het was gewoon het display knopje. De camera was heel nieuw voor me (ik ben andere camera's gewend) en dus kon ik het display knopje niet vinden. Heel dom, maar ik ben ook maar een mens =).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan