raar probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodajc

Banned
Lid geworden
16 aug 2004
Hallo mensen,

zit met een raar problmeepje, Ik heb windows journaal viewer geinsstalleerd van de windows update, Maar nu komt het ik heb het programma (regscrubxp) gebruikt en heb daar op problemen oplossen geklikt maar nu kan ik geen chat berichten ontvangen of aan klikken van msn 7.0 beta, want dan krijg ik een foutmelding dat journaal viewer vraagt en dat zeker 7 x achter elkaar dus klik op cancel ook 7x en dan verschijnt het schermpje wel om te chatten met die persoon wie kan me helpen!!!

Groeten en beadnkt

RegScrubXP heefd ook een Restore (Back-Up). Daar kan je gebruik van maken :)

Laatst bewerkt:
Dat weet dat dat er in zit maar heb ik geprobeerd dan werkt het wel weer, maar als ik dat programma weer gebruikt voor regsiter problemen en doe dan weer alles verwijderen komt het terug het probleem of hij gaat weer journaal viewer weer doawloaden van de windwos update

Als je problemen krijgt door dit programma te gebruiken zou ik maar naar een andere Regcleaner uitkijken!

TuneUp utilities 2004 heeft die functie,
Registry Mechanic, en in Ccleaner (gratis [!] www.ccleaner.com) zit toch ook een onderdeel voor het register niet?

Ik heb hem nu op m epc mar als ik het regsiteren wil opschonen moet ik hem eerst betalen en dat doe ik niet dus gratis is hij niet

Ik heb hem nu op m epc mar als ik het regsiteren wil opschonen moet ik hem eerst betalen en dat doe ik niet dus gratis is hij niet

Jawel, maar ik gebruik wel geen register cleaner kan ook opde zoveel tijd windows opnieuw instaleren

Daar begrijp ik niets van. CCleaner IS gratis. Je kan als je echt fanatiek bent via PayPal een DONATIE leveren, maar dat is niet verplicht.

+ aan sinische opmerkingen heb ik niks.

Ben je echt zeker dat je over Ccleaner spreekt?

Registry Mechanic, daar moet je eerst voor betalen denk ik.

Zoals James007 ook al aangaf, is de CCleaner een heel goed programma om je pc 'Crap 'vrij te maken. Is een aanrader met veel mogelijkheden. Tevens is de laatse versie ook nog in het Nederlands te verkrijgen en dat voor niks!

http://www.freedownloads.nl/ccleaner.htm

Ik heb al een programma voor op te ruimen dat heet disk cleaner maar wilde alleen antwoord op mij probleem hebben

ik heb jou link gebrobeerd maar kan de server niet vinden, denkt dat de pagina niet meer bestaat maar ik heb nu tweaknow maar is dat echt voor het register om problemen te verhelpen

Ik heb Regscrub niet, maar als ik het opzoek dan krijg ik bij de informatie dit:
All changes made to the registry are fully restorable to the original condition.

Dat programma heeft de mogelijkheid eerst een backup te maken voor dat je in het register veranderingen gaat inbrengen, dus die backup kan mooi teruggezet worden, als je er natuurlijk één gemaakt hebt.

Dus met andere woorden ik kan niet met dat programma zoeken naar problemen in het register e ze ermee oplosse

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan