Raar probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojo45

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2001
Ik heb sinds verleden week een nieuwe pc de medion 8818 en nu het rare probleem

Ik had met mijn pc een bericht gehad van mijn vriend
zo´n berichtje dat de tijd in de mail veranderd is in jou tijd op de pc maar bij mij verandert de datum niet .zo als dit stukje

Dat voorgevoel was dat jij dit boodschap op een bepaald moment zou gaan lezen, en dat zou nu zijn.. 31/10/2006, precies om 00:02 uur.

Dit moet dus in de huidige tijd verandere ik heb de bios tijd al na gekeken die staat ook goed
nou zou je denken wat maakt het uit .Misschien niet veel alleen van de week bij Ftd was de database leeg dus ik kon niks bekijken
En ze zeiden op het forum misshien staat je tijd niet goed dus ik kan het denk ik vaker krijgen
Wie herkent dit ??????????

Dit is op zijn minst een vaag verhaal. Was het de bedoeling van die vriend dat je de mail pas ging openen op 31 december?

Er is in geen enkel mail-programma de mogelijkheid om mailtjes te 'plannen' voor het moment van lezen, dus als dat de bedoeling was, dan heeft je vriend pech.

Je tijd & datum kun je ook goedzetten via de 'klok' rechtsonder in je systeemvak. Dubbelklikken op de tijdmelding, en handmatig aanpassen of via het tabblad Tijd op Nu synchroniseren drukken voor gelijkzetten met een atoomtijdserver.

Succes,

Tijs.

Volgens mij heb ik gisteren ook een mail gehad die precies op het mailtje lijkt wat jojo beschrijft.

Er stond het zelfde in wat Jojo beschrijft,alleen veranderde de datum in het berichtje wel precies naar de tijd én datum dat ik heb opende.

Ik dacht eerst aan pure toeval toen ik de exacte datum en tijd las,maar ik heb hem hierna nog een paar keer weer geopend en de tijd en datum waren toen weer veranderd in de juiste datum en tijd van dat moment.

Bij mij was dit een word bestand.

Veranderde de datum in het word document (= de bijlage) bij openen, of het mailtje zélf?

Tijs.

De tijd veranderde na het openen van het word document (dus de bijlage)

Ik helaas vanmorgen het mailtje verwijderd.

Laatst bewerkt:

Dat is niet moeilijk te realiseren: Gewoon een veld toevoegen in het Word document:
Bijvoorbeeld:

{ TIME \@ "d-M-yyyy" }

(via Invoegen -> Datum en tijd, zie bijlage).

Tijs.

Bijlagen

• word_datum_en_tijd.JPG
    word_datum_en_tijd.JPG
    23,6 KB · Weergaven: 26
Dit is op zijn minst een vaag verhaal. Was het de bedoeling van die vriend dat je de mail pas ging openen op 31 december?

Er is in geen enkel mail-programma de mogelijkheid om mailtjes te 'plannen' voor het moment van lezen, dus als dat de bedoeling was, dan heeft je vriend pech.

Je tijd & datum kun je ook goedzetten via de 'klok' rechtsonder in je systeemvak. Dubbelklikken op de tijdmelding, en handmatig aanpassen of via het tabblad Tijd op Nu synchroniseren drukken voor gelijkzetten met een atoomtijdserver.

Succes,

Tijs.

Nee ik leg het denk ik niet goed uit ,als je de mail stuurt na mensen dan staat de tijd
waarop ze het openen dus op de huidige tijd van de pc die hem opent
Ik stuurde als test na hem terug bij hem werkte het wel ,dus heel vaag en bij de andere waar die hem heen stuurde ging het ook goed
daarom het punt waarom bij mij niet .tijd bios en pc tijd staan goed
Ik hoop dat ik het nu beter heb uit gelegt

groetjes en bedankt voor het lezen

Hoi ,ik kdenk dat ik weet hoe het komt ,het is een nieuwe pc en het bestand staat nog niet gekoppelt aan works maar aan wordpad
Dus ik ben aan het uit vogelen hoe ik dat wel gedaan krijg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan