Raar probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hulpnodig12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jul 2008
Beste leden,

Ik had een MSI 7600GT en tijdens het spelen van World of Warcraft kreeg ik opeens zwart beeld. Na enkele minuten wachten had ik mijn pc gerestart maar nog steeds kreeg ik geen beeld. Ik dacht dat het aan mijn videokaart lag dus enkele dagen daarna had ik een HD3650 gekocht. En wat blijkt ik krijg nog steeds geen beeld (ik krijg ook geen piep te horen). De monitor blijft in stand-by. Ik heb op dit moment een andere computer hier aan dit monitor aangesloten en doet het hier uitstekend.

Daarna had ik mijn ram blokje (Crucial 1GB DDR2) in een andere slot geplaatst en wat blijkt ik krijg beeld (ik hoor een piep) en ik kom in windows :D, maar opeens wanneer ik bijvoorbeeld firefox opstart of msn krijg ik artifacts te zien en voordat ik het weet start mijn computer opnieuw op. Ik heb 2 voedingen eentje van 350 en eentje van 370 watt geprobeerd en ook beide videokaarten.

Ik heb een GA-MA770-DS3 Gigabyte Moederbord, Crucial 1GB DDR2, een AMD athlon 64 4600+, een MSI HD3650 (PCIe) en een Sharkoon 350 watt voeding. Alle onderdelen heb ik nieuw gekocht en zijn niet meer dan een half jaar oud. Weet iemand wat het probleem is?

Laatst bewerkt:
Wat je misschien kunt doen, ik weet niet of het helpt, maar de nieuwste drivers uploaden en alles wat je maar kan updaten downloaden en installeren. Het is misschien de moeite waard.

Voor de rest lijkt het erop dat misschien een ander voorwerp in je computer stuk is. Bel anders een keer de winkel op waar je de computer hebt gekocht.

Bedankt voor je antwoord, helaas heb ik geen tijd om een driver up te daten of te installeren omdat mijn pc dan restart (ik zit nu ook op een andere pc).

Ook heb ik de computer zelf gebouwd dus dat is helaas niet mogelijk. Ik ga morgen een nieuwe 500 watt voeding halen en dan nog eens proberen :)

Op een andere forum is er mij verteld dat het mogelijk aan mijn ram blokje ligt. Dat het namelijk verkeerde data kan doorgeven aan mijn videokaart waardoor ik artifacts zie.

Laatst bewerkt:
Misschien heeft het andere forum dan wel gelijk, misschien is er iets met je RAM. Kapot kan ik zo direct niet zeggen, en daar zijn we voor bij HelpMij om anderen te helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan