Raar probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter MvdM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MvdM

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2009
Hallo!

Ik heb al een lange tijd een probleem, maar sinds ik een nieuwe macbook heb, word ik er helemaal gek van!

Het probleem is als volgt:

Ik heb draadloos internet dat goed werkt, behalve op mijn kamer...
Mijn router staat in de meterkast, en ik heb gewoon overal goed bereik, behalve op mijn eigen kamer die op de 1ste verdieping staat! Mijn broer zit op de kamer naast mij en die heeft een goede verbinding. Zelfs op de zolder is er een goede verbinding. Wat is het probleem dat er op mijn kamer bijna geen verbinding is? Het ligt niet aan de computer aangezien ik al 3 verschillende computers op mijn kamer heb gehad en die allemaal hetzelfde probleem hebben. Als ik deze macbook in de huiskamer aansluit heb ik ook gewoon normaal bereik.. Is er iets op mijn kamer dat de draadloze straling blokt of iets dergelijks?

Groetjes en bedankt!

Mart.

Ik heb vista, xp en mac geprobeerd allemaal met wifi, zelfs mijn mobiel werkt goed... Maar niet op mijn kamer :confused:

Ja, ook dat hebben we...

Trouwens, met de deur open doet hij het een KLEIN beetje beter

Het ligt er denk ik puur aan op welke plek je in de kamer zit. Of op welke plek de kamer staat in het huis. Ik heb op de zolder bij ons thuis beter bereik dan mijn jongere broer die op de eerste verdieping zit.

ook zo vaag xDD

Hmm, ja inderdaad xD
Zou het helpen als ik de kasjes in mijn meterkast op mijn kamer zet?

Groetjes

Probeer eens met een wat langere lan-cabel je kastje er buiten te zetten, en wat hoger. Rond 2 meter hoogte zou goed zijn. Kan dit niet? dan is alles boven de 1,5 meter ook te doen.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan