Raar probleem?

• Onderwerp starter Onderwerp starter jtvd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jtvd

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Ik heb een raar probleem met mijn pc..

Als ik de pc geheel opstart en wat wil type waar dan ook in, word,Txt file, internet enz enz.. dan kan ik een paar letter typen en dan moet ik met de muis opnieuw klikken waar ik gebleven ben om verder te gaan..
B.v. ik wil typen het woord "hallo"
Dan typ ik ha hierna is de cursor weg en moet dan weer achter de ha selecteren om ll te typenen weer met de muis selecteren om o te typen..

Zet ik m terug in de tijd, zoals ik nu net gedaan heb.. is er niets meer aan de hand..\
Tot ik m opnieuw opstart dan is het er weer.. :evil:
Iemand een idee

Laatst bewerkt:
Je spreekt over een pc, maar dit is typisch een laptop probleem.. De ellende zit hem nl. in het ingeschakeld Touchpad.

Je moet het dus uitschakelen om normaal te typen!

Succes.

Het is toch echt een pc hoor.. :o

En deze heeft geen touchpad..

Maar als dit softwarematig aan staat waar zet ik die dan uit?

Waarschijnlijk is het een actief "2e" programma dat op je computer actief is en haar aandacht opeist. z.a. een chatprogramma op de achtergrond.

Kijk anders in het systeemvak rechtsonderin in je taakbalk welke programma's actief zijn en stop die 1 voor 1, waarna je weer tekst typt. Heb je geen probleem meer, heb je de kwaadwillige te pakken.

Werkt dit nog niet, klik dan op Start -> Uitvoeren -> msconfig -> tabblad opstarten, waarin je alle opstartprogramma's uitschakel en daarna 1 voor 1 inschakel en opnieuw opstart om de boosdoener te ontmaskeren...
Succes

Jah dat was het probleem.. onderin liep een programma mee voor de webcam..
Nu deze uitstaat kan ik weer normaal typen..

Gelukkig ik was al bang dat ik alles opnieuw er op moest zetten.. :shocked:

Dank u voor de goede raad :thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan