raar probleem....

Status
Niet open voor verdere reacties.

harm1986

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2011
hallo,

ik heb mijn Asus N61VG opnieuw moette instaleren door middel van de orginele recovery CD. Nadat ik dit heb gedaan start de laptop gewoon weer op en krijg alles goed behalve mijn draadloos netwerk.

het knopje aan de zijkant staat aan (reageert hier niet op), als ik met m'n rechtermuis op het internet icoontje klik vindt hij geen problemen, andere laptop werkt gewoon op het draadloos netwerk.

iemand hier een idee?
alvast bedankt!!

Kijk eens in Appaartenbeheer.
Geen geel uitroepteken?

Ook drivers teruggezet zoals chipset?

Re:

zit nu in het apparaat beheer, staat een geel uitroepteken bij netwerk controller.
hij geeft aan dat het stuurprogramma niet is geinstaleerd (code28).

als ik automatisch ga zoeken naar stuurprogramma vindt hij niks, instellingen app instalatie staan goed

kan ik het stuurprogramma ook op de recovery cd vinden?

je zal een driver missen, wat je even moet doen is met een laptop die op internet kan in google typen: 'laptop merk+model' drivers

en dan zul je daar wel ergens een netwerk driver kunnen downloaden, die op USB en dan op de pc installeren

zie dat de link niet goed kan worden geopend,
ik heb de Atheros LAN driver gedownload.

het gaat om een windows 7 32BIT

moet ik dan bij LAN de driver downloaden, of uit het mapje wireless 1 van de 7 kiezen ?

Nee, Wireless gaat het toch om?
Dus een van die drivers.

pff het is voor mij 1 doolhof geworden haha.

heb nu de Azurewave NE771 gedownload, kan deze niet gewoon vanuit de map instaleren en als ik weer op stuurprogramma's bijwerken klik dan vind hij ook niks.
Wat bedoelde je net met het gele uitroepteken naar de map slepen?

anders houd het op en ga ik morgen wel even langs iemand die er meer verstand van heeft als ik zelf( dat is al wel vrij snel het geval)

drivernavigator geinstalleerd, scan uitgevoerd en aan het einde van de scan zei die: De externe naam kan niet worden opgehaald: 'db.drivernavigator.com
(heb geen internet verbinding hea)

wordt niet ondersteund geeft hij aan....

ik geef het op, morgen ga ik wel naar iemand waar ik internet heb met kabel en dan open ik die drivernavigator nog een keer.

in iedergeval bedankt voor de moeite, ik laat wel weten als het is opgelost.

gr, harm

Ok, ik hoor het graag. Ja ik zou die drivernavigator wel doen, simpelste oplossing lijkt me.
Succes.

Gr, Ivan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan