Raar ram geheugen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickyy

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Ik vind dit zo raar, er staat dat ik 2240 Ram heb ofzo terweil ik maar 1024 heb :s maja als de foto t niet doet kan ik ff niet reageren want ik ben ff weg.

naamloos3jf3.png

hoe kan dat ??

Laatst bewerkt door een moderator:
haal het volgende progje is van internet en zet het op een cd en brand hem af zal ik maar zeggen.

vervolgens doe je de cd er in start je pc opnieuw op boot van af de cd mogelijk doet hij dat automatisch en hij test je geheugen mogelijk is het een soort van voorteken dat hij defect is of op het randje daarvan.

en kijk of je foutmeldingen ziet.

http://users.pandora.be/yanu/winstuff/memtest86/memtest.html

heb zelfs nog een uitleg site gevonden.;)

ok vergeet alles wat hierbovenstaat maar je kan het wel doen het is nooit weg. maar je keek bij het verkeerde ik heb ff die foto geopend maar als je snel wilt zien hoe veel werkgeheugen je heb of in hoeverre het wordt herkent moet je met je rechtermuisknop op dezecomputer kliken en dan op eigenschappen en dan rechtsonderin is het te zien.

en daar zal je wel die 1024 zien staan. het getal waar jij naar keek is de grote van je cache geloof ik. maar dan moet ik het ff na kijken op google.

maar maak je geen zorgen je werkgeheugen is hoogst waarschijnlijk in orde.:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb je afbeelding even zichtbaar gemaakt.:)

Er staat toch echt dat je 1024MB (1047024kB) aan fysiek geheugen hebt.

Dat "geheugengebruik" wat je ziet is dacht ik het virtuele geheugen.

Oke Bedankt , ik hoef geen memtest want mn RAM is goed, geen porblemen mee . maar ik vind t zo raar dat ie 2240 Fysiek geheuge aangeeft :P Bij deze Computer geeft ie wel 1024 aan, Maar ook raar , de Grafiek van mn Ram is op 861 Ofzo , dan hoort ie bijna vol te zitte maar hij is Niet eens op de heft. Is de grafiek zo ingesteld dat als ik 2240 Ram gebruik mn Computer zecht doe t zelf maar ofzo :P ??

Kijk eens goed, er wordt geen 2240 aan fysiek geheugen aangegeven.

Oke Bedankt , ik hoef geen memtest want mn RAM is goed, geen porblemen mee . maar ik vind t zo raar dat ie 2240 Fysiek geheuge aangeeft :P Bij deze Computer geeft ie wel 1024 aan, Maar ook raar , de Grafiek van mn Ram is op 861 Ofzo , dan hoort ie bijna vol te zitte maar hij is Niet eens op de heft. Is de grafiek zo ingesteld dat als ik 2240 Ram gebruik mn Computer zecht doe t zelf maar ofzo :P ??

Kan je comp praten dan? en wat zegt hij dan?:)

Fysiek geheugen, het werkelijke intern geheugen, en daar staat helemaal niet dat het 2240mb. is.:confused:

Wisselbestand, een deel van het virtuele geheugen, genoemd de pagefile, die wordt gebruikt om tijdelijke gegevens weg te schrijven, als het intern geheugen vol is, wat XP niet doet en er constant gebruik van maakt, te veranderen door er een vaste waarde van te maken, van in dit geval 400mb, en door deze registeraanpassing van je geratel van je harde schijf af te komen.

Virtueel geheugen, het intern geheugen plus het wisselbestand, grappig daarbij, ik heb 2 gig. intern geheugen, geen wisselbestand, maar heb nu wel 4 gig. aan virtueel geheugen, knap van windows.:eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan