Raar spyware

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bas de Zwart

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 apr 2006
Wie kan me helpen?

Ik heb een spyware die me elke keer stuurt naar de website topadwarereviews.com/?adv=196&ads=b
Ik heb al hitman pro 2 er helemaal doorheen gestuurd maar het blijft terug komen.
Ik krijg in mijn taakbalk een uitroepteken met de tekst Spyware infection detected.

Weet iemand iets? Alvast bedankt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Eigenlijk is zo'n redirector makkelijk optelossen door ofwel gebruik te maken van hoster ofwel manueel de hostsfile gaan bewerken. Maar mits het advies voor een log al gegeven is zal ik de methode niet geven.

Nielsvds zei:
Eigenlijk is zo'n redirector makkelijk optelossen door ofwel gebruik te maken van hoster ofwel manueel de hostsfile gaan bewerken.
Onzin. Daarmee verberg je (als het meezit) een symptoom van de infectie, maar je verwijdert de infectie niet. Met als gevolg dat je in de toekomst alleen maar vervelender problemen zult krijgen. Is dus geen oplossing maar slechts struisvogelpolitiek.

Meestal lukt het wel gewoon als je dit doet voor problemen wanneer je naar een andere site door wordt gelinkt. Bij toch heel wat mensen lukt het met hoster. Vroeger had ik dat ook eens voor na hoster gedraait te hebben was alles terug normaal. Natuurlijk moet hij nog een hijackthis log plaatsen voor zijn andere infectie.Maar ik zal wel verkeerd zijn jij weet immers veel meer hierover.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan