Raar tekentje word. Zie afbeelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zetten0488

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2013
Hallo allemaal,

Sinds een maand heb ik een raar tekentje wanneer ik een nieuw document open. Wanneer ik type verschijnt er een rare opmaak qua tekst.
Ik heb hier weinig verstand van, weet iemand hoe ik dit oplos?

gr Nico

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Als ik het open, is er niets raars te zien. Zou je misschien een screenshot kunnen maken?

Screenshot zit er bij, tekentje is heel erg klein namelijk. Dit heb ik nooit eerder gehad. Alvast bedankt

Weet je zeker dat dat niet gewoon je cursor is die dikgedrukt is, of gaat het ook niet weg na typen?

Hoi Zetten,
Dit kan je zo oplossen:
De hele rij selecteren, met rechte muisknop menu openen en 'Alinea' kiezen,
verder 'Regelafstand' op Enkel instellen en 'Op' vak leg laten.
Succes...

Na het typen gaat het niet weg, in de eerste bijlage is te zien dat de tekst aan de boven en onderkant deels weggevallen is. Alleen als ik in een bestaand document verder typ heb ik er geen last van.

@Mieral. Gelukt, maar wanneer ik dan weer een nieuw document open verschijnt het weer. Is het mogelijk om die veranderde waarde op te slaan zodat bij elk nieuw document die ik open gewoon het juiste streepje krijg?

Als je dat voorelkaar hebt, onderaan kan je kiezen voor 'Als standaard instellen'
Succes..

Bij mij in het Word staat: Regelafstand / Meerdere en Op / 1,15 dat is zo onveranderd sinds Office geïnstalleerd is.
Allerbeste..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan