raar venster bij afmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetroman

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Als ik (of andere gebruikers) zich afmelden op deze pc dan krijg ik een venstertje met onleesbare tekentjes waarbij ik alleen op ok kan drukken vandaag kon ik gelukkig de titel van het venstertje deels zien en daar stond: Authority/system

Iemand enig idee wat het probleem is?

de problemen die daar staan geven aan dat de pc dan automatisch binnen zoveel seconde aflsuit dat is hier niet aan de orde. Het is gewoon een venstertje die altijd verschijnt bij het afmelden (dus niet aflsuiten) maar de tekst is onleesbaar (allemaal rare tekens) en moet dan gewoon op ok klikken dan kan ik weer verder.

Ik kreeg net een error erbij mischien heeft dit met het andere te maken? (het gebeurde nadat ik een gebruikersaccount had verwijderd)

Foutmelding:

winlogon.exe
De instructie op 0x77c17fd4 verwijst naar geheugen op 0x00e56000. De lees of schrijfbewerking is mislukt

Foutopsporing:

drwtsn32.exe Toepassingsfout
De uitzondering onbekende uitzondering in software (0xc0000409) is opgetreden in de toepassing op locatie 0x59e8295d

Ik kan de tekst als maar iets meer lezen het venstertje wat ik steeds moet wegklikken tijdens het afmelden geeft aan: system32/inetsrv/cnfgprts.ocx --> daar zit de fout dus iemand enig idee? help?

hmz ik zie dat het steeds verschillend is nu krijg ik een onleebare tekst bij afmelding met de titel :wdigest.dll

Misch een virus???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan