raar virrus'je :p

Status
Niet open voor verdere reacties.

xtremegamer

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2006
ik was op lan geweest en daar zwerfde een virrus'je rond. dat virrus'je laad denkek als men windows opstart want na reboot (of 2) gaat deze niet meer. krijg ik 1. zwart scherm 2. BSOD foutmelding 3.melding dat een systeembestand onvindt baar is.

alle hulp is welkom :)

draait windows XP SP2

1) kun je weinig over zeggen
2) wat staat er in dat scherm?
3) welk bestand kan niet gevonden worden?

Al gescanned met een virusscanner?

meer info

BSOD zei hij soms iets van machine_check_error
en ook precies voor dat het "virrus toeslaat" komt er na afsluiten een BSOD met memory adrress code en maar geen main error code.

als je 'm dan reboot komt er meestal "vindt NTLDR niet ... "

dan heb ik als eerste stap gwn van een backup die erop staat de NTLDR genomen en gedropt dat lukte toen kwam er iet van er is een fout opgetreden in Session Manager ...

toen hebbek gezocht naar enige oplossingen en was volgens M$ zelf alleen maar de oplossing om een parallelle windows te installen of om de windows gwn opnieuw te installen zonder format. deet 2de optie op 1 pc met resultaat maar door een registery tweak voor WPA eindigde deze altyd in een LOOP :confused: .

dus hebbek gwn format & install gedaan maar dan kreeg ik opeens meldingen van update.exe dat deze error's maakte en dus herstarte en weer kreeg ik windows niet aan de praat nu heb ik op de andere pc windows "goed" (SP 1) kunnen installen vanwege XP cd geleend :( en kga morgen alle 2 gwn format en install doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan