Raar virusprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack43

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Berichten
658
Ja, ik weet dat ik de vraag op de verkeerde plaats stel maar dat komt hierdoor; ik had een trialversie van Nod32, die was afgelopen en nu wilde ik mn oude Norton er weer op zetten. Maar als ik Norton wil installeren slaat ie op hol (diplkeerd zichzelf). Ik ben bang voor een virus dus wilde on-line scannen, maar alles waar het woord virus in voorkomt pakt ie niet, dus zelf de virussectie van helpmij kan ik niet aanklikken, dan is de pagina gewoon weg. Ook bij google mag ik het woord virus niet intikken (wel viru bv), zadra ik dan wil zoeken is de internetpagina weg. Wat is er loos, heb ik een virus en hoe krijg ik die nu weg?
 
Heb je hier iets aan?
Hier kan je online op virussen laten scannen.
www.housecall.nl
of hier;
http://security.symantec.com/sscv6/home.asp?j=1&langid=ie&venid=sym&plfid=22&pkj=BKJOKMFIDPMSVOJRESL

Laat de pc ook op Spyware scannen.
Hier kan je Adaware 6 of Spybot S&D downloaden om je pc te laten scannen op spyware.
De update eerst doen, daarna pas scannen.

Plaats een Hijack this log in de volgende topic;

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 2) <--klik.

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht lezen!!!
Daarna plaats je daar ook het log van Hijack this.
Je vind daar ook de uitleg hoe je dat doet.
 
Ik had geen helpmij en geen internet :D dus wat laat ... maar ik help je. verplaats hem voor je :)
 
Daar had ik helemaal niet aan gedacht.....:eek: Ik hoop dat het opgelost wordt want dit is erg....
 
Geplaatst door mumzel
Daar had ik helemaal niet aan gedacht.....:eek: Ik hoop dat het opgelost wordt want dit is erg....
Aan de andere topic te zien is het toch opgelost.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan