Rabo Internetbankieren werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

RGM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 sep 2007
Berichten
2
Ik kan sinds ca. 2 weken niet meer werken met Rabo Internetbankieren. Inloggen lukt nog wel, vervolgens kom ik in het overzichtsscherm met rekeningen en links de opdrachtenbalk. Als ik echter klik op een rekeningnummer, verschijnt er geen transactieoverzicht meer; er gebeurt helemaal niets. Ook als een bijv. een opdracht wil ingeven gebeurt er niets; ik zie wel bijv. "javascript:VerstuurVerzoek('BETBO');" of "javascript:VerstuurVerzoek('ADRSBOEK');" linksonder in beeld, maar verder gebeurt er niets. Alleen het overzichtsscherm blijf zichtbaar. Ook de knop om Internetbankieren af te sluiten werkt niet meer.

Ik dacht dat ik javascript misschien uit had staan, maar uit de Internetinstellingen (ik gebruik IE 7) blijkt dat dat niet het geval is. Java deïnstalleren en opnieuw installeren helpt ook niet. De helpdesk van de Rabobank weet geen oplossing. Hier misschien iemand?

Bedankt!
 
verwijder je cookies eens .......
 
Cookies heb ik al diverse keren verwijderd. https://*.rabobank.nl heb ik in IE aan de lijst met vertrouwde sites toegevoegd, maar helaas. Ook gechecked of het aan Norton Internet Security lag door dit programma compleet te deïnstalleren, geen resultaat. Ik zit nu zelf te denken aan het verwijderen van recente updates van Microsoft update voor Internet Explorer maar wil daar eigenlijk nog niet aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan