Hallo
Ik heb nooit een abonnement voor mijn mobieltje gehad.
Nu had de Rabobank een leuke aanbieding voor de Samsung JET,dus heb ik nu een telefoon met Rabo mobiel.
Helaas kan ik er nog totaal niet mee overweg en vandaag was ik het dus helemaal zàt.
Ik heb mijn oude nummer van T-Mobile gehouden dat is allemaal goed gegaan dus ik dacht ik doe de simkaart van Rabo Mobiel in mijn oude vertrouwde Samsung E250 en dan kan ik weer bellen.
Nou vergeet het maar, ik kan helemaal niks meer.
Er word om een wachtwoord gevraagt en als ik dan de PINcode van RaboMobiel intoets geeft hij "te kort wachtwoord" aan.
Ook heb ik de PUKcode ingetoetst maar die pakt hij ook niet.
Nu heb ik 2 mobieltjes en ik kan niks meer!
Wie kan mij helpen???
Groetjes Caatje
Ik heb nooit een abonnement voor mijn mobieltje gehad.
Nu had de Rabobank een leuke aanbieding voor de Samsung JET,dus heb ik nu een telefoon met Rabo mobiel.
Helaas kan ik er nog totaal niet mee overweg en vandaag was ik het dus helemaal zàt.
Ik heb mijn oude nummer van T-Mobile gehouden dat is allemaal goed gegaan dus ik dacht ik doe de simkaart van Rabo Mobiel in mijn oude vertrouwde Samsung E250 en dan kan ik weer bellen.
Nou vergeet het maar, ik kan helemaal niks meer.
Er word om een wachtwoord gevraagt en als ik dan de PINcode van RaboMobiel intoets geeft hij "te kort wachtwoord" aan.
Ook heb ik de PUKcode ingetoetst maar die pakt hij ook niet.
Nu heb ik 2 mobieltjes en ik kan niks meer!
Wie kan mij helpen???
Groetjes Caatje