Rabobank Telebankieren particulieren gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandorn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jun 2007
Hallo,

Ik ben op zoek naar de recenste versie van de oude telebankiersoftware van de Rabobank voor particulieren:

Rabobank Telebankieren voor particulieren (ik weet even niet welke versie dit is)

De Rabobank heeft dit programma een aantal jaren geleden afgeschaft en kunnen me hier niet meer aan helpen.

Wie kan mij nog aan dit programma helpen? Ik zou hier reuze mee geholpen zijn.

Bij voorbaat dank.

Groeten,

Sandor

Ik neem aan dat die software indertijd ook op een CD-Rom is verkocht door de Rabobank. Ik heb even snel gekeken op Marktplaats.nl maar ik kreeg geen hits.

Ik neem aan dat die software indertijd ook op een CD-Rom is verkocht door de Rabobank. Ik heb even snel gekeken op Marktplaats.nl maar ik kreeg geen hits.

Nee, de software kreeg je toentertijd bij het Rabo Totaalpakket i.d.d. op CD-Rom. De software die de Rabobank nu nog heeft, Rabobank Telebankieren Extra, is voor de zakelijke markt en heel anders. Ik ben op zoek naar die voor particulieren. Ik hoop dat iemand die nog thuis heeft liggen en de software naar me toe kan sturen o.i.d.

Laatst bewerkt:
Heeft helemaal niemand meer dit programma wat hij dan kan mailen o.i.d. naar mij? Ik hoor het graag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan