Rabobank

Status
Niet open voor verdere reacties.

GambiaUser

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Berichten
730
Ik kan vandaag niet bankieren bij Rabobank, hoe kan dat? Ik krijg in IE9:
De webpagina kan niet worden weergegeven



Mogelijke acties:


Verbindingsproblemen vaststellen


Meer informatie



Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder:
•De internetverbinding is verbroken.
•De website is tijdelijk niet beschikbaar.
•De DNS-server is niet bereikbaar.
•De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
•U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
•Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.


Voor offlinegebruikers

U kunt nog steeds geabonneerde feeds en sommige onlangs bekeken webpagina's weergeven.
Geabonneerde feeds weergeven:
1.Klik op de knop Favorieten , daarna op Feeds en vervolgens op de feed die u wilt weergeven.


Onlangs bezochte webpagina's weergeven (werkt mogelijk niet voor alle pagina's):
1.Druk op Alt, klik op Bestand en klik vervolgens op Offline werken.
2.Klik op de knop Favorieten , daarna op Geschiedenis en vervolgens op de webpagina die u wilt weergeven

FF12:
Beveiligde verbinding mislukt

Fout tijdens het verbinden met bankieren.rabobank.nl.

Peer rapporteert een interne fout.

(Foutcode: ssl_error_internal_error_alert)

De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
Neem contact op met de website-eigenaars om ze te informeren over dit probleem. U kunt ook de opdracht in het helpmenu gebruiken om deze defecte website te rapporteren.

Wat nu?

Gaat over www.rabobank.nl > Inloggen, oftewel: https://bankieren.rabobank.nl/klanten/?ra_mfvars=clickout|Rabobank+-+Particulieren|externalwebsite
 
Dat zal wel tijdelijk zijn of jouw systeem is mogelijk besmet. Kan ook zijn dat de Rabobank op die manier weer reclame zit te maken voor zich zelf. Ze doen er alles aan en schuwen geen enkel middel om klanten weg te kapen bij andere banken.
 
Welke bank ook je hebt, ze hebben allemaal op zijn tijd wel eens storingen.

Vervelend is alleen dat ze dat niet "open" communiceren.
Zodra dat aan de hand is, moeten ze dat meteen plaatsen, maar ja liever hopen ze erop dat het heel snel verholpen is en de klant niet merkt.

Nogmaals afgeven op bepaalsde banken helpt niet, want ze hebben alle in het afgelopen problemen gehad.
 
Tja.. rot Rabo.. ik had hem vanmiddag dringend nodig, maarja.. is nu al te laat.. Sorry plaatsen topic ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan