Racegames schokkerig

Status
Niet open voor verdere reacties.

adje45

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2013
Bijna alle need for speed spellen zoals, shift pro street evenals grid 2 F12010 draaien niet zoals het moet. De menu's wel. Als je gaat racen is het net alsof het beeld hapert. Voldoe aan de systeemeisen. Systeem met atiradeon 4800 1 gb, amd phenom 3core 2.8 gb windows 7. Voldoende schijfruimte.
Wat kan er mis zijn? Oudere spellen als grid 1 en dirt draien wel goed. Heb op de laagste instellingen geprobeerd maar dat helpt niet.

Wie wet raad?

zet je graphics op low en doe andere programma's doe alle programma's behalve het spel uit als dit niet werkt kan je systeem het denk ik niet aan

Je kan een indicatie krijgen of je systeem goed genoeg is voor deze games op http://www.systemrequirementslab.com/cyri
Let op dit geeft geen garantie, dat een game goed speelbaar is.

Tevens geef je niet aan hoeveel geheugen er in je systeem zit. Grid 2 is grafisch best wel zware game. Heb je de videokaart drivers al eens ge-update?

Alles geprobeerd

Wat je adviseerde over system requirementslab had ik al gedaan met can you run it? Dit geeft in de meeste gevallen aan dat mijn systeem aan de eisen voldoet. Mijn systeem heeft 4 Gb ddr2 geheugen aan boord.
Misschien een optie om dit te upgraden. Bij de drivers van de videokaart is het een hele tour om deze te downloaden en te instaleren zonder allerlei rotzooi mee te nemen. Zelfs van de site van AMD willen ze je eerst een driverscanner laten gebruiken. Die alleen werkt als je een abonnement neemt! Geeft wel aan na het scannen dat je driver verouderd is.

Groetjes adje45

DDR2 is al wat ouder en kun je niet upgraden naar DDR3. Je kan hoogstens meer geheugen erin doen, maar zal ben ik bang niet helpen. Zoals aangegeven geeft canirunit enkel een indicatie en geen garantie dat een game daadwerkelijk goed kan draaien op jou systeem. Ben eerlijk gezegd bang dat je systeem niet voldoet.

Bedankt voor je advies. Zal het met mijn oude spellen moeten doen. Gelukkig werken de meeste FPS wel zoals de nieuwste tombraider. Ook wrc rally 4 doet het wel.

Groetjes adje45

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan