Radeon 390x vs Gtx 980 ti

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skarza

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
Hallo,

Ik had een vraag als je beide zou oordelen op de videokaart ( zonder de prijskaartje in gedachte te nemen )
welke van deze 2 is beter ?

Op internet lees je verschillende reviews waar bij de ene 390x kiest en de andere de 980ti.
Het gaat om spelen op de 1080p vs 1440p en moet ook future proof zijn.

Heb nu nog steeds de GTX 580 SC en doet het nog super goed bij veel games,
dus wil ook met de nieuwe videokaart een tijdje vooruit kunnen net als met de 580.

Of word er aangeraden toch nog te wachten met upgraden ?

Hoi,

Gezien deze zal de 980 ti als beste presteren maar als je nog steeds je kan redden met huidige kaart dan zou ik wachten de techniek schrijd vooruit en wordt alleen maar beter.

De 980Ti wint het inderdaad op bijna alle fronten en is ook een stukje zuiniger...
Over een half jaar zijn er weer betere, snellere kaarten en future-proof is er geen één..
De game-ontwikkelaars volgen de technologische vooruitgang dus de nieuwe, toekomstige spellen zullen meer eisen van je videokaart dan de huidige.

Hmm dan word het waarschijnlijk de 980ti op verschillende sites hadden ze ook over dat de 390x behoorlijk goed was.
Tuurlijk zijn ze niet future proof, maar wat ik ermee wil zeggen is dat ik niet meteen volgend jaar weer een nieuwe wil halen.

Mijn gtx 580 sc die al redelijk oud is kan meeste huidige games behoorlijk goed spelen alleen Division was op low settings.
Dus zodoende dat ik doelde op het feit dat het wel enkele jaren mee mag gaan hoef niet persee hoge settings te spelen.
Nouja denk dat ik dan maar de gtx 980ti ga nemen.

Hoi,

Ik zou dan toch eens kijken naar prijs de 980ti is beter maar is dat die circa 300euro waard? ik blijf toch een beetje denken dat je beter even kan wachten want zo te lezen ben je nog tevreden over huidige kaart.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan