Kenju
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 jul 2001
Ik heb een aangepaste versie van Windows Vista op een oudere computer draaien. Op zich draait het gewoon prima. Echter, is mijn Radeon 9250 middels een S-Video aangesloten aan mijn TV. Nu is mijn vraag of er een mogelijkheid is dat ik de S-video-uitgang van mijn kaart alsnog kan gebruiken. De moeilijkheid in deze is dat er geen officiële drivers zijn voor Vista voor deze kaart.
Edit: Inmiddels heb de Ati-drivers erop gekregen (gewoon ge XP-drivers geinstalleerd vanuit de folder waarin alles uitgepakt wordt. Echter, moet ik nog steeds een manier vinden om het S-Video sgnaal te forceren, aangezien mijn TV niet direct herkend wordt. Vroeger, onder XP, deed ik dit met Ati TrayTools, aangezien de oude Control PAnel van Ati zelf deze optie niet meer heeft. Echter krijg ik daar de volgende foutmelding mee:
Weet iemand een ander tooltje waarmee ik het signaals alsnog kan forceren??
Edit: Inmiddels heb de Ati-drivers erop gekregen (gewoon ge XP-drivers geinstalleerd vanuit de folder waarin alles uitgepakt wordt. Echter, moet ik nog steeds een manier vinden om het S-Video sgnaal te forceren, aangezien mijn TV niet direct herkend wordt. Vroeger, onder XP, deed ik dit met Ati TrayTools, aangezien de oude Control PAnel van Ati zelf deze optie niet meer heeft. Echter krijg ik daar de volgende foutmelding mee:

Weet iemand een ander tooltje waarmee ik het signaals alsnog kan forceren??
Laatst bewerkt: