Radeon 9600/pc start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kersje

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2004
Het moraal van een nieuw geheugen module hebben is dus dat je pc sneller gaat... nou dus niet, bij mij gaatie slomer Razz en wanneer ik de pc knopje aandruk... start hij wel op maar ik hoor geen piepje, en beeldscherm ledje blijft maar knipperen, geen beeld dus... heb ik net pc 10 min uitgehad en toen weer aan... wie o wie weet wat er aan de hand is... kan moeilijk elke x pc aan zetten en dan weer uit dan wachten, dan weer aan :S

edit: hier en daar wat eruit gehaald en getest... nu zit de oude videokaart er weer in en hij start weer normaal op.. nu is mijn vraag... ik heb een Intel Celeron, nieuwe videokaart is van Club Radeon 9600 256mb... gaat dat niet goed met mekaar? :S

hoorde net ook weer dat ik misschien niet genoeg power heb? iemand een idee?

thx

Kersje

Je hebt er dus nieuwe geheugen ingeplaatst?
Welke Mobo en welk Geheugen heb je er bij gezet?
Dan kunnen we ff kijken of het wel kan.

Je processor en je videokaart kunnen gewoon samen

En wat voor voeding heb je? hoeveel Watt?

het is intussen alweer opgelost... ik dacht eerst dat het aan de voeding lag... ik las iets van 220 watt ofzo... toen zat ik iets te zoeken kwam ik mun factuur tegen stond er 350 watt op dus daar ligt het echt niet aan... daarna heb ik nog is geprobeerd erin gedaan en tot mijn verbazing werkte het gwn nadat ik die jumpertje eraf heb gehaald.... waar dient dat dingetje eigenlijks voor... ik bedoel zon klein dingetje veroorzaakt gwn dat je pc niet opstart :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan