Radeon 9600pro Frustratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiederikvH

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Ik weet dat de 9600-reeks niet de beste was, maar het begint me stillaan behoorlijk te irriteren.. pc-crashes bij driver updates, vastlopen tijdens spelen, plots rebooten bij werken onder window... Ligt het lauer aan de kaart of gaat het om een compabititeitsprobleem met m'n via-chipset of 64bit Athlon, ik weet het niet. Ik mag zelfs in een spel niet proberen de gamma aan te passen of hij loopt vast. En dat bij elk spel!

Heeft hier nog iemand ervaring mee en/of een mirakel op overschot dat dit zou kunen oplossen?

Toevallig een onboard videocard...
In de bios is deze uit te schakelen.
(dit was bij mij het probleem).

Jan

Nee, de gewone 32bit xp

Ben van plan een nForce (3 250GB) bord te plaatsen ipv de VIA-chipset die ik nu heb. Misschien dat die iets stabieler gaat werken...

Bij allemaal. Heb nu wel gemerkt dat ik het enkel heb sinds het installeren van recentere ATI catalyst drivers. Beetje raar, nee?Als ik ze uninstalleer en een driver-ollback doe is het opgelost. Geen driverupdates meer voor mij!

Al geprobeerd en het werkt.

Raar en jammer... zelfs met de omega-drivers lukt het niet.

Eerlijk gezegd vindt ik het nieuwe driver installeren alleen nut heben als ze echt iets toevoegen of verbeteren tov de oudere. Geeft regelmatig maar gezeur zoals weer blijkt.

gebruik al tijden de omega drivers voor mn radeon 9800se softmod prima dingen maar wel een oude, nieuwere werken ook niet goed qua softmod.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan