Radeon 9600xt

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Hallo

Ik heb een probleempje ,,voordat ik begin heb ik een leuke pctje, met het volgende erin.!
Amd athlon,2.2 mhz 512,audigy2 player,samsung 80 gig 7200, ,radeon 9600xt 128 ,versie catalist 04.11 2d versie 6.14.10 6490 .denk dat het ook de nieuwste udate's zijn althans dat hoop ik!?nieuste direkt X en alles is inmiddels geupdate!? alleen als ik battlefield vietnam speel ,(online!) dan stottert hij wel eens ,,zal dat het lag wezen of zou ik geheugen bij moeten doen ?

Ik heb wel ergens gelezen dat battlefield je geheugen veel gebruikt maar je zou zeggen dat mijn videokaart het wel makkelijk aankan!?maar het gaat wat magertjes ,,wat een ellende heb er verdikkeme 160 € voor betaald ,,is dit wat hij kan??? Raar maar waar !

Misschien heb een beter kenner van mijn zelfde videokaart er raad mee,ik weet het niet meer,,heb wel inmiddels een 256 besteld ,,hoop dat het wat word!!

alvast erg bedankt .!!!

Mikey

Laatst bewerkt:
alleen als ik battlefield vietnam speel ,(online!) dan stottert hij wel eens ,,zal dat het lag wezen of zou ik geheugen bij moeten doen ?

Is je internetverbinding niet gewoon te traag?

videokaart

ik heb een downloadsnelheid van 2500kb of zo quicknet power ,,ik betaal 43 euro zeg maar ,,dat is ok denk ik

dat zegt niets.
Als je alleen online problemen hebt, dan zit het probleem in je internetverbinding.
Of daar nu 10 euro of 100 euro per maand voor betaald...
Dat je voor 43 euro wel een normale verbinding zou mogen verwachten, oke, maar in de praktijk hoeft dit niet zo te zijn.
Ook de gameserver kan traag zijn (misschien dan zelfs realistischer dan je eigen verbinding met internet)

Je kan alleen bij offline spelen controleren of je pc te traag is met een bepaald spel, nooit online.

bij online gamen is alleen de upload snelheid van belang. de 9600XT is niet 1 van de snelste kaarten,ik had hem ook en heb hem weggedaan. ook stotterend beeld voornl.bij Doom.

michael, je bent wel ontzettend eigenwijs.
Als ik zeg dat de kwaliteit van je computer niet uitmaakt, als een spel alleen online traag is, dan is het zo.
Heb je offline ook problemen, dan ligt dit natuurlijk anders.

xt

Heb net zoals je zegt alleen met doom wat problemen gehad !!maar voor de rest is het een aardige kaart ,,aleen hij is zijn geld niet waard ,heb er verdikkeme 160 euro voor betaald en als je het nou wil gaan verkopen krijg je er geen 100 euro voor !??

Mikey

Ja dat is natuurlijk wel lu_llig. (wat is er nu mis met het woord lu_llig???? das een normaal nederlands woord hoor
)
Heb je de nieuwste drivers al geinstalleerd?
probeer de drivers op deze site eens:
http://www.omegadrivers.net/

Ik heb precies dezelfde kaart en heb geen enkel probleem, ook niet in doom3 en halflife2.
Kan beiden op relatief hoog niveau spelen (800x600 en dan high).

Je kan natuurlijk niet de prestaties van jouw computer gaan vergelijken met die van een amd64 met x800-videokaart. Verschil mag er best zijn.
Jij hebt nu eenmaal een
Amd athlon,2.2 mhz 512mb en een 9600xt-videokaart.
Dat is stukken minder.

jongen probeer het dan een keer zonder dat je online gaat en hoe speel die dan?:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan