Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee, daar staat hij niet bij. Probleem met de 9800SE is dat hij volgens ATi helemaal niet bestaat. Ik weet er het fijne niet van (daar ga ik nu even achteraan) maar ik heb het idee dat de 9800SE's puur op eigen initiatief van de fabrikanten gemaakt worden, om ook defecte 9800 cores af te zetten. Waarom ATi hen defecte cores levert snap ik niet helemaal...Geplaatst door seeburg100
http://www.kieskeurig.nl/nl/product...Code]=~videokaart~+AND+*radeon*&SearchOrder=4
hier misschien?
leuk allemaal, maar als je bij de kaasboer staat en hij biedt je goede kaas aan voor 10 euro de kilo of nog iets betere voor 9 euro de kilo, dan kies je toch ook voor het laatste? Dan zeg je toch niet 'ach, doe maar die eerste want die is ook lekker?'Geplaatst door sigma
Misschien een bijdrage waar jullie niet op zitten te wachten, maar waar hebben we het over?
Jullie vergelijken sportwagens en zijn bezig met een gesprek of 350 beter is dan 340 als topsnelheid.
Uiteraard is 350 sneller, maar wat is het nut?
je bedoelt dat er geen games zijn die een 9700 volledig kunnen benutten? Dat klopt iig niet. En met HL2 (e.a.) voor de deur is elke FPS extra de moeite waard...Waar en wanneer kan deze snelheid je van nut zijn, want onze autowegen zijn niet op dit soort snelheden berekent.
Wat ik bedoel is dat er nauwelijks software is, waar je het verschil kunt waarnemen en als je het al kunt waarnemen wat is dan het relatieve voordeel.
nee, dat wist je helemaal niet. Daar was dit topic voor nodig...Behalve dat je weet dat de benchmark test duidelijk beter is, maar dat wist je al want hij is sneller.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.