Radeon 9800 problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevjuh

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2005
Hallo mensen,
Ik zit met een probleem waar ik niet uit kan komen, het gaat over mijn Ati Radeon 9800 Pro.
Ik krijg hem maar niet goed afgesteld, ik heb de laatste drivers van de site afgehaald, en nog steeds een hele lage score met 3Dmark 2001.
Zelfs de spellen die niet zwaar zijn heeft hij het al moeilijk mee. Weet iemand mischien wat ik hiermee kan doen?????:confused:

Zijn de AGP drivers wel geinstalleerd?

Ga eens naar Start > uitvoeren > DXDIAG > ok > Tabblad Beeldscherm.

Zie je dan dit staan onderin?

AGP.gif

Ja ik heb daar gekeken, en die dingen zijn allemaal ingeschakeld, en de agp drivers zijn ook geinstalleerd:thumb:

OJa trouwens, de video kaart draait nu op de laatste omega drivers, en ik kan fastwrite niet inschakelen, en als dat wel lukt, vraagt hij om de computer opnieuw optestarten, dat doe ik dan, en daarna zijn de instellingen weer terug veranderd zoals het standaard hoort.:confused:

Mmmhh omega drivers, dat zijn toch niet de standaard drivers die bij die kaart horen?
Die fastwrite is denk ik wel het probleem :confused:

Ik zou FastWrite uit laten staan. Het levert meestal alleen verlies van prestaties en stabiliteit op.

Ja dat klopt, die omega is niet de standaard driver, maar ik had zoiets laten we het maar proberen, maar bij de standaard drivers heb ik het zelfde, ook met die fastwrite.
Mijn Pa heeft de zelfde kaart en die heeft geen probleme met instellingen en prestaties.:(

Ja ik neem aan van wel, ik heb als ik het goed heb 450W. voeding:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan