Radeon 9800SE???

Status
Niet open voor verdere reacties.

CrazyNutter

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2004
Berichten
155
HOE KAN DIT??? IEMAND EEN ID???

ik heb een Ati Radeon 9800SE van Saphire...

ik veronderstel echter dat hij op alle fronten slechter is dan mijn oude 9100 van Club3D

ik heb zelfs HELEMAAL mijn pc gereinstalled (windowsXP) de nieuwste drivers DX9.0a alles zit erin en hij BLIJFT slechter?!?!?!


NEED HELP REALLY FAST!! kan hem alleen morgen nog ruilen zou ik dit moeten doen???
 
Geplaatst door CrazyNutter
DX9.0a
Volgens mijn pc is de nieuwste DirectX versie 9.0b.
Ik weet niet of dit gaat helpen, maar het viel me op.
 
b heb ik net geinstalled helpt helemaal niks 3dmark 2001SE haalt een score van nog geen 4000 alle FPSes liggen gemiddeld rond de 20FPS en 3dmark2003 is nog erger alleen de eerste test pakt goed uit (rond de 50FPS) maar mijn oude Ati Radeon 9100 had ongeveer het dubbele en in 3dmark 2001 over de 150FPS gemiddeld dit kan toch niet???
 
AGP8x is up and runnin de rest van mijn systeem druk maar op t knopje systeem dat kan bijna niet mis zijn :S

als ik deze kaart wegdoe welke zou ik dan moeten kopen??? want ik vind dit niks UT2003 speelt ook al sloom
 
Deze kaart presteert net iets beter dan een 9600Pro, dus echt slecht is ie nu ook weer niet.

Waarschijnlijk staan de instellingen in de ATI-controls veels te hoog.

En op welke resoluties speel je de games. UT2003 hoort et perfect te doen op 1024x768 alles High met deze kaart.

Heb em zelf ook gehad, maar hij viel niet te modden naar een 9800Pro en presteerde standaard te langzaam voor het geld dat je destijds voor deze kaart neerlegde. Heb maar een 9700Pro gekocht toen. :D

Weet je wat je moet kopen? Een Geforce FX5900XT. De 5900XT is een slome editie van de normale FX5900. Presteert op alle fronten sneller dan de 9800SE en zelfs op sommige fronten sneller dan een Radeon9600XT.
 
hmm misschien goed idee ik ga hem morgen inruilen thnx :) mjah dan zit ik een week zonder kaart :/ maakt t uit heb nog een pc

Groetjes Mij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan