Radeon HD 5770

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobBos

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
Hoi,

Je moederbord ondersteund het maar de voeding hoe staat het daar mee alleen lijkt mij de eerste gezien de prijs geen optie

Laatst bewerkt:
Klopt. Daar heb ik ook al een paar tientjes op afgedingt. Dus dat komt wel goed denk ik. En mijm voeding is 5 of 600 watt. En ik heb een amd processor. Die zou ik eventueel ff wat lager kunnen zetten, scheelt weer 15-25 watt.

mvg

Té krap of net genoeg? Valt het in ieder geval te proberen? Voeding erbij kopen kan altijd nog.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Valt te proberen maar full load gebruikt hij 263 watt maar dan is antwoord denk ik al gegeven

500W A-merk voeding is voldoende. Dus het is meer de vraag welke voeding het precies is ;)

EDIT: @ Modag
Dit ding heeft 1 x een 6 pins stekker, dus kan maximaal 75 + 75W consumeren. Hoe kom jij bij 263W? (TDP van de HD5770 is iets van 108W overigens)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Volgens begrijp ik dit uit deze of bedoelen ze daar compleet systeem dat is de vraag.

Laatst bewerkt:
die 263W is voor een compleet systeem he ;) Als je aan 263 nog eens 108W toevoegd (of neem het ruim : 150W), dan heb je nog genoeg marge bij een 500W A-merk voeding ;)

Beide bedankt voor jullie hulp! :) Nog ff een hele andere vraag:

In welk moederbord kunnen de meeste videokaarten van de hd5xxx serie?

Hoi,

Denk dat 4 way crossfire het max is maar je geeft niet aan voor een amd of intel bord.
Denk gezien je eerste bericht een amd dan zou deze er 1 zijn

Laatst bewerkt:
Maakt niet uit. Liefst de goedkoopste.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan