Radeon HD 7750 gaat ineens naar 300 Mhz en komt niet meer verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ranged66

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2011
Vanmiddag nog deed hij het prima, perfect 900 Mhz en 1250 Mhz geheugen, en dan stop hij er ineens mee.
2714c2e2037b51947b7d620affbcd318.png

Elk spel gaat nu verschikkelijk langzaam, en ik krijg hem niet meer verder.

Specs:
AMD FX-4100 Quad Core 3.6 Ghz (OC 4 Ghz) Tijdens spel: 45-55°C
AMD Radeon HD 7750 *het probleem* Tijdens spel: 30-50°C
8GB DDDR3 RAM
Windows 8 64-Bit

Laatst bewerkt:
Ik heb het gevoel dat je de stroomtoevoer van de videokaart per ongeluk uit hebt gezet.
Hoort energie op 0 te staan btw?
Ziet er een beetje vreemd uit.

Idd genoeg stroom? anders gaat hij inderdaad naar een lagere
verbruikspositie dus lagere prestaties

Laatst bewerkt:
de HD7750 heeft geen extra stroom toevoer nodig die trekt max 75watts uit het moederbord

wellicht is de voeding ondermaats maar die kaart zou je met een A-merk 400watter/350watter al kunnen draaien

je zult even moeten uitzoeken welke voeding je hebt enige manier om hier achter te komen is door de kast open te schroeven en op de sticker van de voeding te kijken

dat voltage programma kan ik persoonlijk niet echt serieus nemen kan ook verkeerd uitgelezen worden het beste kun je dit via een speciaal metertje doen of in het bios

Laatst bewerkt:
Alsjeblieft help, in elk spel krijg ik nu onspeelbare lag!

600 Watt, maar ik zie net dat er overal stof op zit dus ik zal het ff schoonmaken

Edit: na het schoonamken heb ik hem meteen OP mijn bureau gezet, in plaats van eronder.
hoorde dat dat beter was tegen stof

Edit 2: YAY het schoonmaken heeft het gefixt.
b143eae4fff6a15eb7cd35c48df20652

Edit 3: laat maar, hij deed het heel even en dan gaat hij weer ****** traag.
volgens mij is het een virus ofzo want 10 minuten na het opstarten gaat hij weer super traag.

Laatst bewerkt:
Het zou best een virus kunnen zijn die jouw kaart onderklokt. Scan met MBAM en met je virusscanner om te kijken of je virusvrij bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan