Radeon X1300

Status
Niet open voor verdere reacties.

rpinzon310

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2004
mooi. ik heb een Radeon X1300, als ik die met Windows Vista gebruik heb ik geen probleem, alleen de pc wordt traag. Ik heb een week geleden XP geinstaleerd maar als ik de drivers van de video card instaleerd kan ik mijn pc opnieuw formateren en XP weer insteleren dan wil hij niet eens opstarten, wat kan ik doen? SOS:evil:

Je vraag is me niet helemaal duidelijk, heb je eerst xp geinstalleerd, toen de drivers voor de videokaart en vervolgens weer XP geinstalleerd? Want als dat het geval is, zal je nogmaals de drivers moeten installeren.

Probeer het nog eens uit te leggen met iets meer info. :thumb:

Welke drivers gebruik je voor de videokaart?

ik had eerste Vista, toen liep de Pc goed maar heel traag zo ik heb besloten on XP te instaleren, maar na XP klaar is doe ik de drivers van video card er in en dan moet ik weer formateren want de pc wilt niet meer opstarten, ik heb zelf een ouwe versie van de driver geprobeerd om te installeren maar het probleem blijf nog

Je vraag is me niet helemaal duidelijk, heb je eerst xp geinstalleerd, toen de drivers voor de videokaart en vervolgens weer XP geinstalleerd? Want als dat het geval is, zal je nogmaals de drivers moeten installeren.

Probeer het nog eens uit te leggen met iets meer info. :thumb:

Welke drivers gebruik je voor de videokaart?

En je gebruikt voor XP andere drivers voor je videokaart dan je bij Vista gebruikte? Toch... (?)

Kijk in elk geval goed naar videodrivers geschikt voor XP óf voor Vista. En 32 bits of 64 bits.

Videodrivers op een ander besturingssysteem dan waar voor ze bedoeld zijn, kunnen grote problemen geven!

Ja, ik gebruikk andere driver voor XP, volgens mij is 32 bits....

En je gebruikt voor XP andere drivers voor je videokaart dan je bij Vista gebruikte? Toch... (?)

Kijk in elk geval goed naar videodrivers geschikt voor XP óf voor Vista. En 32 bits of 64 bits.

Videodrivers op een ander besturingssysteem dan waar voor ze bedoeld zijn, kunnen grote problemen geven!

Deze moet je hebben:

http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=xp/radeonx-xp

Je heb nu dus een verse install van windows erop staan?

Goedemorgen,

Ik heb gisteren bovengenoemde drivers geinstalleerd, maar nu heb ik bijna hetzelfde probleem of de pc loopt vast og die gaat van zelf opnieuw opstarten. Daarom had ik hier voor de driver niet geinstalleerd, maar ja ik wil wel divers instelleren want anders kan ik niet via de TV films zien.

Have a nice day,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan