radeon x700 sapphire

Status
Niet open voor verdere reacties.

damiantof

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 sep 2009
Ik heb een radeon x700 sapphire gekocht en nu als ik hem erin doe dan krijg ik op mijn monitor 24h\ohz
frequentie out of range maar in veilige modus start hij wil goed op en drivers zijn geinstalleerd hoe moet ik dit oplossen?:mad:

Als je XP hebt: Start de pc, en zodra het BIOS scherm voorbij is, druk snel enkele malen op F8.
Uit het keuzemenu dat dan verschijnt kiezen voor in VGA modus opstarten.
Stel dan een resolutie en verversingsfrequentie ('refresh rate') in die wél geschikt zijn voor je monitor (kijk in de handleiding van de monitor welke resoluties worden aanbevolen en welke verversingssnelheid daarbij moet worden ingesteld).

Tijs.

Laatst bewerkt:
sapphire

ja ik kan in veilige modus maar dan worden de stuurproggrama's nie geladen en dan staat er gewoon standaard frequentie

oh hij start wel ietsje door en dan kan ik mijn muis alleen naar links en rechts bewegen dan slaat hij vast en start opnieuw op en dan hetzelfde liedje

Kijk, in vga-modus kun je de resolutie aanpassen zodat het werkt. Je begint dus in een basisresolutie, en dan kun je het gaan aanpassen.

Als je pc 'zomaar' vastslaat in vga-modus, dan is er wellicht iets aan de hand, bijv. een brakke voeding of een of ander virus.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan