radeon9600pro?

Status
Niet open voor verdere reacties.

born2cook

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Berichten
4
ik heb een Asus 9600 gekocht, met 256 Mb, via een veilingsite.

Nu is mijn vraag welke dit kan zijn? Een SE, PRO of anders?

Bij configuraties/systeem/apparaatbeheer staat dat het een RADEON 9600 SERIES is.

Bij ATI_UTILITIES staat bij de

-chipset: ATI RV 350
-videogeheugen: 256 mb ddr sgram/sdram
-type bus: agp 1, 2, 4

Op Asus.com kan ik geen radeon 9600 met 256 mb vinden.

Op het kaartje zelf staat dat het wel een Asus is maar verder als de aanduiding : rv 350, staat er niets, van een typeaanduiding.

Weet iemand hoe ik erachter kan komen wat het wel is?

Born2cook
 
Dat wist ik al, maar de vraag blijft welke versie?
Hoe of waar kan ik wat vinden, op ATI.com kan ik ook niets vinden, wat mij vertelt welke versie het is.

Born2cook
 
Et is niet de SE (Slow Edition) en ook niet een Pro of XT. Dus het is een normale 9600. :)
 
Beste Muurhond,

ik had een nieuw bericht geplaats in de hoop daar misschien ook antwoorden te vinden!!!

Om mijn kansen vergroten! (ik wist niet dat dat verboden was)

En dan onder een andere naam een bericht plaatsen.....met de zelfde tekst en dezelfde naam ........?!?!

Ik heb via de pc van mijn broer dat bericht erop gezet, en aangezien hij ook vaker op deze site zit, werd ik automatisch ingelogd onder zijn naam, en had dit niet echt in de gaten tot nu dan!

Maar daarmee is mijn probleem dus niet opgelost!!!!

Ik heb dat ding gekocht via internet, met het idee dat het een PRO versie zou zijn, maar nu twijfel ik dus.....waarom?
Mijn gevoel dus gewoon .
Daarom zou ik graag willen weten of ik niet voor iets betaald heb wat het dus niet is.

dus..........iemand nieuwe suggesties?

p.s. aan Maikel9, met everest kwam ik niet verder als dat het een RADEON 9600 SERIES is, maar toch bedankt.
 
Heb je al es gekeken bij Eigenschappen voor Beeldscherm? (Configuratiescherm --> Beeldscherm)

Als daar staat ATi Radeon 9600, dan heb je dus de gewone 9600.

Zo heb ik zelf de ATI Radeon 9700Pro en dat staat overduidelijk bij Eigenschappen voor Beeldscherm:

attachment.php
 
Laatst bewerkt:
Bij Beeldscherm (Configuratiescherm --> Beeldscherm) staat dat het een RADEON 9600 SERIES is.

Ik ga er nu dan ook vanuit dat het inderdaad een gewone 9600 is, geen enkel ander programma geeft iets anders aan, en dus is de conclusie : een gewone 9600.

Bedankt Muurhond
 
Het is de 9600 XT

Alleen Sapphire heeft een 256mb van de 9600 uitgebracht en dat was de Radeon 9600 XT . Ik heb dezelfde en bij mij staat er dan ook : RADEON 9600 SERIES

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan