Radio Boxen aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rimsic

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 jan 2005
Hey,

Ik heb op dit moment geen goede speakers.
Ik heb nog wel 2 speakers staan. Maar die zijn
voor de radio.

Elke Speaker heeft 2 elektrischeteits draadjes.

Vraag: Zou je die op een PC kunnen aansluiten?

Alvast Bedankt!:thumb:

een verloopstuk van pc naar radio

pc 1 zwarte, radio rode en witte pluggen aan de achterkant bij aux bijvoorbeeld

dan moet pc en radio allebei aanstaan kun je zo vanaf de radio switchen

radio heeft versterking voor die boxen anders moet je versterking erbij kopen een aansluiten op de pc kost weer een helleboel en ook heel veel tijd als je die draden van de boxen naar radio en pc moet wisselen

Laatst bewerkt:
Maar ik bedoel eigenlijk dat je alleen de boxen..zonder de radio

alleen de boxen aansluiten op de pc net als andere boxen..

Laatst bewerkt:
Wat jij wil dat gaat niet! Je hebt dan echt een versterker er tussen nodig.

ik geef hem gelijk

misschien denk jij
dan ik koop wel een versterker dan vindt ik jou heel gek heen en weer lopen met die draden van de boxen tussen de radio en de pc

Laatst bewerkt:
aaah ok... was gewoon een vraagje..:o
Dus via een versterker zou het moeten lukken?
Maarja...als ik dan een versterker moet aanschaffen
kan ik net zo goed gewone PC speakers kopen...:confused:

naja iig thanks voor de hulp
eerste dag dat ik deze site bekijk.
En doet me nu al goed...ik hoop dat ik van
al deze forums leer.

Geplaatst door Rimsic
Maar ik bedoel eigenlijk dat je alleen de boxen..zonder de radio

alleen de boxen aansluiten op de pc net als andere boxen..
in die andere boxen met volumeregelaar daar zit versterking ingebouwd

de versterking kun je niet eruitmonteren en in de gewone boxen waar geen volumeregelaar in zit inbouwen mixxchien kan dat wel heb het niet geprobeerd ga jij het proberen?

je kunt kiezen uit 2 dingen:
1 eruit monteren van die versterking en uitproberen
2 of je koopt wat boxen met volumeregelaar weinig watt voor de prijs van 10 tot 20 euro in de computerwinkel
dit zijn 2 dingen dat ik weet misschien heefd iemand er meer

in de gewone boxen zonder volumeregelaar zit geen versterking ingebouwd

ow ik was nog wat vergeten te zeggen je kunt ook gewoon een verloopstuk kopen als je die geluid van die stereo echt mooi vind in de stereo zit alvast versterking en dan switchen naar aux bijvoorbeeld

Laatst bewerkt:
Zou je dan ook de boxen (speaker boxen van me radio) verbinden met die andere? Dat je de kabels bij elkaar toevoegd.

Geplaatst door Rimsic
Zou je dan ook de boxen (speaker boxen van me radio) verbinden met die andere? Dat je de kabels bij elkaar toevoegd.

ik volg het niet opnieuw

Euhmz ik heb een stereo (opgeblazen vraag niet hoe maarja...die is dus kapot de uitgang blijkt kapot te zijn)

er zaten van die ingangen in om die draadjes er in te steken met klemmetjes vast zetten. Niet met poorten.

Dus die radio werkt niet meer...:confused: dus wou ik nog iets nuttigs doen met me boxen

Closed

Ach...laat maar zitten...:) beetje latig uitleggen

Een menselijk 2+1 systeen kost u +/- 20 tot 30 €. Ik persoonlijk denk dat dit de beste oplossing is.De geluidskwaliteit is dan ook goed te noemen(voor PC doeleinden toch) Wil je natuurlijk een echte Hi-fi kwaliteit, dan moet je aansluiten op je stereo, met allle gevolgen vandien. Je vrouw wil een cd beluisteren van, weet niet wie, jij wil muziek horen op de pc, dan weet je wat er kan gebeuren.

als ik het geluid zo mooi vindt van die stereo en graag muziek via de computer zou willen luister zou ik op zoek zijn gegaan naar die verlengkabel die verlengkabel kost niet veel minder dan 10 euro denk ik

het is cool dat je je stereo opgeblazen had je kunt die tip van vanzwam gebruiken op de computer heb je een equalizer dan heb je oom mooi muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan