radio in GTA vicecity

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelieboelie

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2002
Berichten
258
hallo,

kan ik ook zelf radio stations maken of zelf muziek bestanden toevoegen voor het spel GTA vice-city, want de bestaande radio's die in het spel zitten beginnen me een beetje te vervelen

iemand??

greetz

roel
 
MP3's in het mapje "mp3" zetten bij je vice city map. Dan met "R" zappen naar de zender "MP3 Player".
 
je kunt ook zelf een wavje opnemen, die hernoemen naar een radiozender en in de audio-map plaatsen
 
maar die audio-map staat toch op de CD? dan zou ik dus die CD moeten kopieren met mijn geluid erop?
 
Geplaatst door roelieboelie
maar die audio-map staat toch op de CD? dan zou ik dus die CD moeten kopieren met mijn geluid erop?
ow, dan weet ik het niet. Ik heb een illegale versie en bij mij staat mijn audiomap op mijn HD. (ik kan het spel zonder CD spelen)
 
hehe, ik heb de legale :) en die audio map staat bij mij op de CD, had ik nou toch maar een illegale........
 
Geplaatst door Masera
MP3's in het mapje "mp3" zetten bij je vice city map. Dan met "R" zappen naar de zender "MP3 Player".

Of op F9 drukken, dan zit je meteen bij de mp3 speler :)
 
Hallo

Je kunt ook snelkoppelingen in de map MP3 zetten ipv het echte mp3 bestand. Zodoende kun je je verzameling met rust laten en hoef je niet je hele collectie ook nog eens naar gta te kopieren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan