Radio Totaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even vragen of dit prog wel nut heeft om te testen zonder tunercard, anders is het een gat in mijn markt :)

zeer netjes! alleen jammer dat er niet zoveel TV-zenders zijn ;)

hij doet het helemaal niet bij, er komt:

Kan de toepassing niet juist initialiseren(0xc0000135) klik op OK om de toepassing te beëindigen.

Programma geeft goede indruk. Werkt niet op alle computers, heb uitvoerig getest.

Graag wil ik verder helpen voor optimalisatie van het programma, plaats even een bericht voor je email-adres oid.

Nog even puntje in je gebruikersovereenkomst staat bugs melden via de website, welke website praten we over voor iemand die het programma toevallig tegen komt?

Programma geeft goede indruk. Werkt niet op alle computers, heb uitvoerig getest.

Graag wil ik verder helpen voor optimalisatie van het programma, plaats even een bericht voor je email-adres oid.

Nog even puntje in je gebruikersovereenkomst staat bugs melden via de website, welke website praten we over voor iemand die het programma toevallig tegen komt?

Mijn e-mail adres is: kay-hup@orange.nl & MSN ff een mailtje sturen;)

Kan de toepassing niet juist initialiseren(0xc0000135) klik op OK om de toepassing te beëindigen.

Idem hier, win XP SP2. Ik vermoed dat je een heel stuk van het .Net-framework gebruikt ?

en even een vraagje, wat is de reden om een key met naam '1' en value '1' naar de registry te willen schrijven ?

--Johan

Idem hier, win XP SP2. Ik vermoed dat je een heel stuk van het .Net-framework gebruikt ?

en even een vraagje, wat is de reden om een key met naam '1' en value '1' naar de registry te willen schrijven ?

--Johan

Hoe bedoel je;)?

Hoe bedoel je;)?
Ik bedoel dat ik m'n registry in de gaten houdt, en zowat elke access verbiedt, tenzij een programma totaal niet blijkt te werken naar behoren.
In dat geval wordt goed bijgehouden welke keys er allemaal opgeslaan worden, en welke door het programma ook effectief gebruikt worden.
Vandaar dat ik me afvroeg in hoeverre jij de registry echt nodig hebt...

--Johan

En dat over .net vraag ik omdat ik niet elke versie geïnstalleerd heb, wat vrij eenvoudig de foutmelding zou verklaren. Als je dan ook nog even wil zeggen op welke versie van het FrameWork je programma getargetted is, kan ik het alsnog testen...

Laatst bewerkt:
ja maar dat zijn (professionele?) programma's ;)

de meeste hier zijn hobby-isten, (iig ik wel xD)

still, het is mooi gedaan. Wel jammer van het .NET (ben anti.net :p)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan