Radion 7000 series.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rolfie

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2005
Goedendag,

Ik heb een Ati Radion 7000 series videokaart in mijn PC. Op de normale uitgang zit gewoon me TFT aangesloten. Werkt perfect. Maar nu ben ik erachter gekomen dat er nog een rond stekkertje in kon. Deze had ik liggen, naar een gele video tullip stekker. Ik probeer hem nu op mijn TV aan te sluiten, but no way. What I try, it doesn't matter!!!!

Weten jullie misschien een oplossing?

Alvast bedankt,

Rolf

Dit even lezen, bij de nieuwere CCC ziet het er anders uit, maar komt op hetzelfde neer.

Dat is het probleem... Ik krijg hem aan daar. Kabels aangesloten. Maar nopes geen beeld!

**edit**
Als ik hem aanzet. Komt er ook niet onder de resolutie e.d. te staan. Als ik op de knop PC druk zie ik die wel.

Wat is er nou fout?

Laatst bewerkt:
Dat is het probleem... Ik krijg hem aan daar. Kabels aangesloten. Maar nopes geen beeld!

**edit**
Als ik hem aanzet. Komt er ook niet onder de resolutie e.d. te staan. Als ik op de knop PC druk zie ik die wel.

Wat is er nou fout?

TV aangezet in de configuratie en bij de overlapping ook gekozen voor cinema o.i.d.?
En op PAL gezet?
Geen "bureaublad" uitbreiden gebruiken.

TV aangezet in de configuratie en bij de overlapping ook gekozen voor cinema o.i.d.?
En op PAL gezet?
Geen "bureaublad" uitbreiden gebruiken.
Cinema alle 3 geprobeerd.
Pal B geselecteerd.
Kan geen eenz. Hij gaat weer op ontkoppelen na toepassen.

Als ik me kabel in me TV doe, dan krijg ik wel verschillende kleuren te zien. Maar zodra ik daarmee stop, dan wordt me beeld zwart.

Blauw hokje, daar zie dat me TV aanstaat, maar die 2 blauwe hokjes die ook bij Computer staan, die zijn er niet.

Cinema, dat zijn die cinema instellingen ;)

(Sorry voor late reactie... druk gehad... werken e.d.

Bijlagen

• blauw hokje.jpg
    blauw hokje.jpg
    58,2 KB · Weergaven: 32
  • Cinema.jpg
    Cinema.jpg
    77 KB · Weergaven: 31
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan