Radiotype 802.11g

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie9

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2010
Hallo,
Ik heb een nieuwe router gekocht: Conceptronic C300BRS4A (ik heb hem nou twee maanden). Nou snap ik iets niet. Op de doos staat dat er 802.11n als radiotype in zit, maar mijn laptop geeft als radiotype 802.11g. Zelf is het wel handig voor mij omdat mijn telefoon geen N ondersteund maar toch vind ik het raar. Weten jullie waarom het zo is (ik wil het wel graag zo houden, maar ik vraag het me af waarom het zo is)?

ondersteund je laptop wel N ? ;) verder zenden bijna alle netwerken ook in b,g uit vandaar dat je dat dus ziet waarschijnlijk

Hij ondersteund b/g/n. Het is een HP Mini 210

Dat weet ik niet. Ik heb hem gekocht en ben er nog niet in geweest. Bedankt voor de snelle reactie.

Laatst bewerkt:
oke laten we daar eerst dan maar eens mee starten :) maar dat lukt allemaal wel heb ik het idee :)

oke laten we daar eerst dan maar eens mee starten :) maar dat lukt allemaal wel heb ik het idee :)
Ik had al gezegd dat ik het wel zo wou laten (anders ondersteund mijn telefoon het niet meer:confused:). Ik wou alleen weten waarom het was. Maar bedankt, vraag is opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan