Radmin 2.2

Status
Niet open voor verdere reacties.

bl00ber

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2006
heey

ik snap niks van radmin 2 2
ik heb het geinstaleerd en dan vul ik het ip in van de pc die ik wil over nemen dan gaat hij connecten maar dan staat er can connect toserver

groetjes

Gaat het om een pc buiten je netwerk om? Heeft diegene een router? Staat de poort open op de router? Staat het programma geinstalleerd op de andere pc?

Kortom meer info

Hallo,
Ik heb ook een probleem met radmin. Ik heb het server deel op de pc geinstalleerd dat ik wil overnemen, en de viewer op mijn pc. Ik heb de poorten in de router van de pc die ik wil beheren en in mijn router geforward, de firewall geconfigureerd. En nog krijg ik de error: Can't connect server. :( (het is een pc buiten het netwerk, via lan lukt wel):confused:

Groetjes Jeffrey

Ik gebruik RadMin veel en vaak.
Inderdaad moet op beide pc's een deel zijn geinstalleerd.
Op de pc die je wilt overnemen ( PC2) het systeem-deel en op je eigen machine (PC1) de viewer.
Komt er op neer dat op beide pc's dezelfde software draait.

PC2: daar moet je de software starten. Start / programma's / radmin / start
Maak in het setup-menu een password aan.
PC1, alleen de viewer. Externe pc's: stel het ip-nummer van de provider van pc2 in.

Zijn het xp-mmachines? Dan op beide pc's zowel de naam van de pc, als het externe ip-nummer instellen in de windows firewall, met bijbehorende poort 4899.

Ik gebruik RadMin veel en vaak.
Inderdaad moet op beide pc's een deel zijn geinstalleerd.
Op de pc die je wilt overnemen ( PC2) het systeem-deel en op je eigen machine (PC1) de viewer.
Komt er op neer dat op beide pc's dezelfde software draait.

PC2: daar moet je de software starten. Start / programma's / radmin / start
Maak in het setup-menu een password aan.
PC1, alleen de viewer. Externe pc's: stel het ip-nummer van de provider van pc2 in.

hey, alles wat hierboven staat heb ik gedaan. Alleen het extern ip adres instellen ben ik nog niet uit, hoe doe ik dat?

Bij pc2 iets openen als wat-is-mijn-ip *klik*

In de viewer een nieuwe gebruiker aanmaken (2e icoontje van links, monitortje met gele ster)
Dan daar de username invullen en het ip adres van pc2.
Meestal zet ik achter de username tussen haakjes het password van die user.
Kun je niet vergeten als je het nodig hebt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan