rage verbinding bittorent

Status
Niet open voor verdere reacties.

timboo

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2009
Hallo,

vroeger haalde ik met downloaden met bittorent 1000kb/s maar nu niet eens meer 10 kb/s weet iemand wat ik fout doe onderaan bittorent staat een rood rondje meet een uitroepteken en hij zegt; niet verbindbaar een firewal/router limmiteert het netwerkverkeer.
Ik heb niks aan de firwall gedaan en ook niets aan de router.:(

Hopelijk kan iemand me helpen

Het kan zijn dat de portforwarding regels in de router gebaseerd zijn op een ander ip-adres dan je pc nu heeft.
Kijk je huidige ip-adres na via: [windows-toets]r toetscombinatie -> cmd /k ipconfig
Vergelijk (en zo nodig: corrigeer) het ip-adres waarnaar wordt geportforward in de router. Als je ook aanpassingen in de firewall component had gedaan in de router, kijk dan ook daar of die gegevens nog kloppen.

Kijk ook na welk poort nu gebruikt wordt door je Bittorren client, en kijk of die overeenkomt met de portforwarding poorten op je router (en evt. ook de firewall-regels op de router).

Helpt dit niet, sluit dan even tijdelijk alle firewalls af op je systeem. Denk hierbij aan de Windows Firewall, en kijk of je ook andere programma's gebruikt die een firewall hebben, zoals McAfee, ZoneAlarm, Norton 360, Kaspersky Internet Security etc.

Succes,

Tijs.

Hallo Tijs bedankt voor snelle reactie
ik heb nergens wat veranderd in de firewall en het ip adres is het zelfde
dus ik weet het nog niet en mijn virus scanner is nod 32 en heb gedaan wat je gezegd had. firewalls uit

Dan heb ik ook zo snel geen idee. Hopelijk komt iemand anders nog met dingen die je kunt bekijken/uitproberen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan