hallo vrijdag pc crash gehad en daarna alles laten testen bij alternate,alles werkte en er was niks kapot volgens td
ok ik alles weer ingebouwd kleine cpu upgrade gedaan(ik was er toch)
en thuis alles weer aangesloten en voor install win7 in bios 2 samsung 1 tb schijven in raid gezet dat werkte allemaal prima maar met win7 install werd er alleen nog een ide schijf van 520 gb gezien en kon daar alleen maar win7 instaleren
du gereset en weer alles op ide in bios gezet,wie kan mij vertellen wat ik fout doe ook bij boet devices was er een raid array1 te zien alleen niet met instaleren?
myn systeem:mobo m4a-78t evo asus
2x1tb hdd samsung
1x520 gb hdd samsung
cpu amd phenom2 4core @3200 mhz
2x4 gb kingston hyper x @1300mhz
graka xfx ati radeon hd5770
hoop op een goed en duidelijk antwoord ben nog redelijk nieuw met raid opstellingen
ok ik alles weer ingebouwd kleine cpu upgrade gedaan(ik was er toch)
en thuis alles weer aangesloten en voor install win7 in bios 2 samsung 1 tb schijven in raid gezet dat werkte allemaal prima maar met win7 install werd er alleen nog een ide schijf van 520 gb gezien en kon daar alleen maar win7 instaleren
du gereset en weer alles op ide in bios gezet,wie kan mij vertellen wat ik fout doe ook bij boet devices was er een raid array1 te zien alleen niet met instaleren?
myn systeem:mobo m4a-78t evo asus
2x1tb hdd samsung
1x520 gb hdd samsung
cpu amd phenom2 4core @3200 mhz
2x4 gb kingston hyper x @1300mhz
graka xfx ati radeon hd5770
hoop op een goed en duidelijk antwoord ben nog redelijk nieuw met raid opstellingen