Raid driver problemen op XP x64

Status
Niet open voor verdere reacties.

Occisus

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2007
Hallo allemaal,

Ik heb net een nieuwe computer en ik wilde natuurlijk Vista dan wel proberen, en het magische directx10.
Maar na een paar dagen begon Vista mij echt te irriteren. Het voelde gewoon niet lekker. En was vooral ook langzaam.
Ik moest bijvoorbeeld een hele minuut wachten voordat gmail notifier om me login vroeg.
Dat heb ik alleen op Vista. Ook zoeken naar draadloze netwerken duurde gewoon te lang.

Kortom: Ik wil gewoon terug naar XP.

In verwijder me raid 0 setup, maak een nieuwe aan, probeer XP Pro x64 te instaleren, maar krijg een blue screen of death wanneer er staat: Setup starting up Windows.

Ik deze BSOD staat dat er iets mis is met me schijven. Ik heb ze getest ect, maar er is echt niks mis mee. En ja, ik heb de raid drivers geinstaleerd. (ook zonder geprobeerd trouwens)

Op de CD die bij me moederbord kwam staan er 4 drivers:

-Intel 32 Bit
-Intel 64 Bit
-JMicron 32 Bit
-JMicron 64 Bit

Geen enkel werkt! Steeds weer dat BSOD.
Behalve bij de Intel 64 Bit. Daar kwam hij er eerst wel doorheen, maar wanneer me pc uiteindelijk de bestanden ging kopieren (na het formateren) zegt me pc dat alle bestanden op de diskette corrupt zijn.

Iemand die hetzelfde probleem had, had via nLite de drivers op zijn instalatie cd gezet.
Ik heb dit ook geprobeerd, maar werkte helaas niet.

Kan iemand mij misschien helpen? :love:

Momenteel heb ik een 32 Bit XP Pro erop gezet, met de JMicron 32 Bit driver.
De Intel 32 Bit werkte niet.

Specs:

Intel Quad Q6600
Asus Maximus Formula
4x 1GB GEIL DDR2-1066
Sapphire HD3870X2
Thermaltake 750 Watt

Mvg,

Occisus

Ik heb een nieuwe versie van XP x64 gedownload en nu gaat alles prima. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan