Rainbow Six Vegas 2: CD niet gevonden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

malt3se

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
Hallo,

Ik heb de game Rainbow Six Vegas 2 gekocht.
Nadat ik deze heb geïnstalleerd heb ik heb met de automatische patcher laten bijwerken.
Als ik nu het spel wil opstarten, laadt hij het beginscherm ff, en zegt dan dat ik mijn CD moet invoeren.

Ik heb het spel nota-bene nog geen 5 min. eerder met de zelfde CD geïnstalleerd!

Ik heb Deamontools volledig afgesloten en verwijdert om te kijken of dit misschien het probleem veroorzaakt, maar dat is dus ook niet het geval.

Na mijn PC opnieuw te hebben opgestart heb ik het nogmaals geprobeerd, maar weer krijg ik dezelfde melding.

Ik heb geprobeerd een crack te downloaden, maar iedere crack die ik probeer is geïnfecteerd met een virus, en ik wil eigenlijk gewoon mijn game kunnen spelen zonder dat ik er apart gemaakte zooi voor moet downloaden.

Wat is hier aan de hand?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! :thumb:

Robert.

op het forum van http://forums.ubi.com/eve/forums/a/frm/f/1991064316

via de FIND optie...

het volgende meermaals gevonden...

Get the game on PC.[Haal het spel op de PC.]
Install the game.[Installeer het spel.]
DON'T install the patch.[ de patch NIET installeren ]
Convince your friends not to install the patch either.[Overtuig uw vrienden om de patch niet te installeren .]
Play online.[Speel online.]

OK,

Ik heb het spel weer opnieuw geïnstalleerd, en bij het opstarten de update metteen afgebroken maar nog krijg ik dezelfde melding.

Ik heb geprobeerd op het spel te runnen via het R6Vegas2_Game.exe wat het spel normaal metteen moet starten, maar bij mij zegt ie "Deze toepassing kan niet worden gestart omdat WXMSW262U.DLL niet kan worden gevonden"

Ben ik nou gek of heb ik gewoon een incompleet spel gekocht?

Ik heb deze file gedownload.
Nadat ik kopieer en wil vervangen, zegt ie dat deze file al bestaat!
Dus ik kijk even goed, en inderdaad, de file zit gewoon in de map waar hij thuis hoort.
Omdat deze file wel aanwezig is, maar niet te zien is, bel ik even met Ubisoft en laat ik later wel weten hoe het gegaan is en wat ik moest doen via een edit op deze post.

Dank voor je hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan