RAM altijd vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

stumpje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jul 2011
Hallo!

De laatste tijd heb ik er last van: Mijn RAM geheugen van 4gb zit altijd boven de 95%, ook al staan er zeer weinig processen open. Hoe kan ik dit fixen?

stumpje

EDIT:
ik gebruik windows 8 64bit

Laatst bewerkt:
Misschien is het een virus? Volgens mij wel. Scan je pc met Malwarebytes Anti-Malware, en hopelijk zit daar dan de boosdoener tussen! (Tip: Scan je pc in Veilige Modus. Dat doe je door F8 in te drukken bij het opstarten van je pc. (Nadat het BIOS-scherm is geladen.))

Ik had even snel via windows mijn geheugen laten checken. Het lijkt alsof mijn ram nu stabiel is. 50% in gebruik. Een scan met malwarebytes heeft niks gevonden. Hopelijk is het opgelost. :)

Ik had even snel via windows mijn geheugen laten checken. Het lijkt alsof mijn ram nu stabiel is. 50% in gebruik. Een scan met malwarebytes heeft niks gevonden. Hopelijk is het opgelost. :)

Ik hoop het ook.

Goeie site Royonix!!... hij word bij mij geblokt door me avast virusscanner :)

Reported as attack page

Avast.jpg

dacht ik laat het even weten

:confused: O je wat nou weer ?? ik snap nie hoezoo dat bij jou is ...maar dat gebeurt bij mij niet ....:(
oke hier heb je dan andere link ....:confused: >>>

ja heb ook geen idee waarom ik die melding kreeg.
maar thanks voor de andere link, ga het even uitproberen.
wel grappig dat ze bij nadelen aangeven: Requires plenty of RAM to work

ow denk dat ik het al begrijp... het programma gebruikt niet veel ram... het is beter in gebruik als je meer ram geheugen geïnstalleerd hebt :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan