ram bankje

Status
Niet open voor verdere reacties.

bioverklock

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2013
hi

hallo ik wil wat meer ram in mijn del dimension 4550 stoppen,
maar daar heb ik een vraag over: kan ik een Kingston DDR3-1333 2GB geheugenkaartje in mijn pc stoppen

alvast bedankt
m.v.g bioverklock

Het is nogal een oudje dat systeem, deze gebruikt nog het ddr1 geheugen, dus wat jij wilt gaat dus niet.
Je zal dan voor deze moeten gaan kijken. Aangezien deze modules schaars zijn, zijn ze dus knap aan de prijs.
Je kan maximaal 2GB kwijt in jouw systeem.

ik zoek voor goedkope oplossing ik wil er wat meer geheugen in doen tips? ik heb 20 euro te besteden

Hoeveel zit er nu in en hoe is dat eventueel verdeeld over de 2 sloten?

De enige optie is dus op die van 512 te vervangen voor een 1gb reepje. Maximaal 2gb over 2 sloten is mogelijk voor jou systeem. De snelheid van de huidige reepjes worden niet vermeld door je. Maar....ookal zou je dus deze vervanging doen...echt goed merkbaar zal het niet zijn. Beetje jammer van de centen dan dus om voor dit al verouderde systeem deze aanpassing te doen. Tenzij je echt een mazzeltje hebt door spotgoedkoop een reepje te kunnen bemachtigen via bijv marktplaats.nl

volgens mij zit er nu een in van 566 mhz en gebruik deze computer als server voor minecraft

Met mijn vorige reactie zit ik helemaal fout. Ik had je antwoord verkeerd begrepen. Het kwartje valt nu bij me dat je momenteel maar 512mb totaal hebt. Een upgrade naar 2x 1gb zet dan dus wel zoden aan de dijk. Probeer dan wel 2de hands te scoren. Wie weet heb je beetje mazzel qua prijs. Op zoek dus naar 2x 1gb pc3200. Dat is dan het maximale wat mogelijk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan