RAM Geheugen vergroten met micro-SD kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

dukkie3110

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Hallo,

Ik heb onlangs een Micro-SD kaart gekocht van 4 GB voor mijn nokia 6234,
maar mijn nokia ondersteund dat niet...(hardware probleem)
dus nu gebruik ik hem als SD kaart voor mijn fototoestel (Heb zo's converter), maar daar geraak ik nooit aan 2 GB en die heb ik al, dus mijn vraag luid :

Kan ik mijn Micro-SD kaartje met de juiste converters gebruiken om met windows-readyboost mijn RAM geheugen te vergroten ?

ik neem aan dat je hier over windows vista praat?..........

ja, dat kan als je windows vista hebt. je kan zelf bepalen hoeveel ruimte readyboost mag innemen. als het goed is wordt dit gelijk gevraagt als je de kaart erin stopt. dan krijg je een menutje te zien en waarschijnlijk staat onderaan ready boost.

ja, ik werk met vista, zal het eens proberen, moet ik het kaartje eerst formatteren als ik al het geheugen wil gebruiken ? ?

nee, dat hoeft niet. gewoon kaartje erin steken en aangeven dat je hem voor readyboost wilt gebruiken, dan instellen hoeveel mb er gebruikt mag worden en je bent klaar.

als ik mijn kaartje erinsteek komt de autostart wel maar er staat geen windows readyboost bij ! Oplossing ?

computer->rechtermuisknop op de sdkaart->eigenschappen->readyboost.

dat staat er niet, ik denk dat op mijn computer readyboost uitgeschakeld is, hoe schakel ik het terug in ?

als je een usb stick erin stopt, krijg je de optie dan ook niet?

hmm, vreemd.

ik heb nergens gevonden hoe je readyboost helemaal uit kan schakelen.

welke versie van vista heb je?

Home primuim, maar ik heb het al gezien, nu staat het er gewoon niet meer... :-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan