Ram uitbreiden (oranje slotjes)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barros

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2009
Hallo,

Ik ben hier niet bepaald goed in, dus ik hoop op een zo'n uitgebreid mogelijke response/goed mogelijke uitleg.
Ik probeer mijn Ram uit te breiden met geheugenkaarten (maar natuurlijk ;P) en ik weet dat ik DDR2 moet hebben. Ik heb al in 1 slot een geheugenkaart die er standaard in zat met 1 gb en in de andere slot dus één van de twee geheugenkaarten die ik wilde gebruiken. Deze deed het prima. Ik zag dat ik ook nog twee oranje slots had. Ik dacht eens hier de andere in te proberen, maar zodra ik dan mijn pc opstart, blijft deze hangen op een (Packard Bell) laad scherm (dat als ik F2 klik om te booten bijv. maar zelfs dat werkt dan niet). Moet ik andere geheugenkaarten hebben voor die oranje slotjes? Als iemand mij kan uitleggen waarom die oranje slotjes niet werken en waar ze misschien wel anders voor bedoeld zijn, zou ik dat erg waarderen.

Heel erg bedankt voor jullie hulp, groeten van Barros.

Als je het typenr, van die PB eventjes kan vermelden, maakt het voor ons wat gemakkelijker om je op weg te helpen.

Wat ik dus al zei, ben hier niet bepaald slim in, dus wat is PB? xD

PB = Packard Bell. Dat heb je toch? We willen graag het typenummer weten zodat we kunnen zoeken wat er wel in hoort of past en waar. Zonder gegevens blijft het giswerk...

Elke pc is tenslotte anders.

Ow ja, sorry hadk ff niet door. Het type is iStart 2060 AIO.

Wel dezelfde kleur slotjes alleen niet dezelfde moederboord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan