Ram upgrade voor HP Pavilion

Status
Niet open voor verdere reacties.

Markvh

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2014
Hallo,

Ik heb nu al een tijdje de HP Pavilion 17 e062sd in mijn bezit en hij bevalt me goed, alleen merk ik de laatste tijd wel dat ik meer ram nodig heb. Er zit nu 4gb in en kan max 12gb in. Nou had ik op deze site ram gezien voor mijn laptop, alleen ik weet niet of ik een stick van 4gb bij het oude ram kan doen. Ook vraag ik me af of ik de Kingston of Crucial moet nemen. Ik draai op Win8 64bit.

Alvast bedankt!

Hoi,

Je hebt nog 1 geheugenslot vrij dus je kan er nog 4 gig geheugen bij plaatsen je zou met deze software even kunnen kijken welk geheugen met welke snelheid je nu heb

Ik heb inderdaad nog 1 geheugenslot vrij (had laatst voor de zekerheid nog even gekeken) en ik zal vanmiddag even de software installeren, want heb me laptop nu even niet bij de hand.

Hoi,

Oke dan lezen we wel en dan kunnen we je even verder helpen er zit in ieder geval 1600Mhz in maar denk dat het even beter is om zelfde merk te proberen te kopen.

Laatst bewerkt:
Vorige bericht verwijderd, verkeerde foto gestuurd ;)

Ik heb het programma geïnstalleerd en dit komt eruit: RAM.PNG

Het lijkt me dus dat ik het ram van Kingston moet nemen, alleen kwam ik deze tegen en vraag ik me af of deze ook goed is. Ik heb al ervaring met Azerty en zou dus het liefst daar bestellen en overigens is hij bij Azerty goedkoper.

Hoi ,

Goed plan lijkt mij wel te gaan werken en anders retour maar dat zal denk ik niet hoeven ,je hebt toch wel 64 bits windows versie he?

Oké mooi dat het kan, dan ga ik hem binnenkort bestellen. Ik heb Windows 8 64 Bit dus dat lijkt me geen probleem.

Bedankt voor je hulp!

Hoi ,

Geen dank graag gedaan lees misschien nog wel hoe of wat:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan