Ram upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkandries

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
Alvast bedankt dat u een kijkje neemt,

momenteel bezit ik het volgende:

ASUS Rampage II Extreme Republic of Gamers - Moederbord

en

OCZ Gold XTC Triple Channel Kit - Geheugen - 6 GB : 3 x 2 GB

Ik wil nu graag 12 GB geheugen (of meer) in mijn computer zetten wat raden jullie aan ?

Met vriendelijke groeten,
Dirkandries

Laatst bewerkt:
Is het ddr3? Zo ja, wat wil je met je pc gaan doen dat je 12gb nodig hebt? Er zijn niet veel dingen die ik kan bedenken waar je 12gb voor nodig hebt...

Het is inderdaad DDR3 , Ik gebruik mijn computer naast gamen voor film en foto bewerking en er wil af en toe ook nog wel eens 3D renderen plaatsvinden

Ah, kijk dat had ik dus niet verwacht. Er zijn wel eens van die mensen namelijk die zeggen: Ja, mijn spel loopt langzaam. Hoeveel Ram moet ik erbij prikken?
OT: Als je nog 3 sleuven vrij hebt, zou ik gewoon er nog zo'n setje bijdoen. Tenzij je niet zo veel geld er aan wilt uitgeven, dan kan je gewoon het goedkoopste pakken met dezelfde frequentie.

Dan pak ik er nog het zelfde setje bij volgens mij niet meer zo duur (hoop ik) bedankt voor je reactie !

Ik zie nu dat ze niet meer gemaakt worden weet jij toevallig een goede vervanging ?

Laatst bewerkt:
Persoonlijk ga ik altijd voor het goedkoopste en ik heb er nog nooit problemen mee gehad :p. Maar als het geld niet zo veel uit maakt, zou ik een soortgelijk setje kopen van OCZ. Ik zal vanmiddag eens gaan kijken...

Het liefst wel zo goedkoop mogelijk maar vooral prijs/qualitijd vind ik belangrijk

Ik heb hier een setje liggen 8gb 30 euro. Werkt geweldig, geen problemen mee gehad in +- 1 jaar.

Icudu heeft maar 1 type. Ik weet alleen niet of dat nog steeds het goedkoopste is... Maar als ik jou was zou ik er een setje OCZ naast prikken, als geld geen rol speelt. Gewoon voor de zekerheid (je kan het natuurlijk altijd nog terugsturen ;) ).

edit: goedkoopste op HWI

Laatst bewerkt:
Lijkt me een goed idee. Ik weet alleen niet hoeveel je moederbord maximaal kan hebben aan gb's?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan