Ramen naast elkaar zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Winterkoning

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
213
Hallo mede-computeraars,

Ik heb een 24" en dat is mooi want je ziet er een hoop op. Op het werk heb ik 2 schermen maar die heb ik hier niet nodig. Nadeel is dat ik op het werk voor verschillende programma's gewoon het raam kan maximaliseren en de tweede op het scherm ernaast kan zetten. Op deze kan ik dat niet dus ik ben steeds aan het slepen. Is er een oplossing voor waardoor dit sneller kan?
Bedankt!
 
Hmm stottert het scherm of doet die het gewoon helemaal niet.
 
Hmm stottert het scherm of doet die het gewoon helemaal niet.

Ik bedoel dat ik ze wel naast elkaar kan zetten door een hoek van het venster te slepen maar omdat het steeds andere programma's en bestanden zijn is dit een beetje onhandig.
 
als je 2 vensters hebt openstaan maar ze nog niet mooi geschikt staan of een beetje over elkaar staan moet je gewoon rechterklikken op je taakbalk beneden
-dan kies je voor "vensters naast elkaar weergeven"

OF, je gebruik de leuke optie van vista om door je vensters te bladeren = windows-toets + tab :D
 
als je 2 vensters hebt openstaan maar ze nog niet mooi geschikt staan of een beetje over elkaar staan moet je gewoon rechterklikken op je taakbalk beneden
-dan kies je voor "vensters naast elkaar weergeven"

OF, je gebruik de leuke optie van vista om door je vensters te bladeren = windows-toets + tab :D

Wow, dat was moelijk haha. Bedankt man!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan